Охоронці у магазинах та супермаркетах не мають права змушувати покупців оплачувати зіпсовані товари.
Зазвичай вони працюють на сторонні компанії, а не на магазин, тому їх дії не можуть вважатися офіційною позицією закладу. Більше того, такі вимоги з боку охорони є порушенням законодавства та можуть стати приводом для виклику поліції.
Експерти в галузі захисту прав споживачів наголошують:
“Охоронці не мають права вимагати від покупців оплачувати зіпсовані товари, оскільки вони часто не є співробітниками магазину. Якщо таке відбувається, це є грубим порушенням Закону України “Про захист прав споживачів”. У таких випадках варто звернутися до правоохоронних органів”, – зазначають експерти. .
Якщо охоронець вимагає оплатити пошкоджений товар, необхідно:
У понеділок, 13 січня, в Україні очікується хмарна погода з проясненнями. Без істотних опадів, лише вночі на…
Питання щодо перебування молодих українських чоловіків у Польщі стає дедалі гострішим у польському суспільстві. Міністр…
Президент «Київської школи економіки» і позаштатний радник глави Офісу президента Тимофій Милованов задекларував 8,38 млн грн зарплати за сумісництвом.…
Під час обшуку вдома в двох неповнолітніх, які фігурували у скандальних відео демонстрували зухвалу поведінку в центрі Києва,…
Вчені довели, що цей екзотичний фрукт може впоратися зі стресом і напруженням. Це ківі, його…
В Англії археологи знайшли скарб із 321 срібної монети. Багатство було загорнуте в тканину і свинцевий мішечок.…