Команда "ОПЕЛЛА УКРАЇНА". Фото: “Вибір року”
Головна бізнес-премія України “Вибір року” завершила нагородження переможців та офіційно надала статус №1 провідним торговельним маркам товарів і послуг. Кожен з брендів здобув свою почесну медаль завдяки довірі українських споживачів, що визначили їх найкращими у своїх категоріях.
Представляємо список переможців, які підтвердили свої лідерські позиції та високу репутацію на ринку за результатами досліджень 2024 року:
- Виробник року хлібобулочних виробів – КИЇВХЛІБ
- Оптичні товари року – SOLENTE
- Майонез року – Королівський смак
- Національна мережа року торговельних центрів – Епіцентр
- Препарат року (в таблетках) для лікування геморою – Детралекс
- Венотонік року (в таблетках) – Детралекс
- Електрогриль року – Tefal
- Мультипіч року – Tefal
- Праска року – Tefal
- М’ясорубка року – Tefal
- Сметана року – President
- Мережа року сервісів зберігання речей формату “міні-склад біля дому” – Чердак
- Сервіс земельних інвестицій року – ZEMINVEST
- Інтернет-магазин року запчастин та скла для автофар (постачальник) – LEMARIX
- Програма року для корекції та зниження маси тіла – HERBALIFE
- Протеїновий коктейль року – HERBALIFE
- Дієтичні добавки року – HERBALIFE
- Штатні магнітоли для автомобіля року на системі Андроїд – TORSSEN
- Український бренд кисневого порошку року – Ms Helen
- Шкільні рюкзаки та ранці року – KITE
- Дитячий порошок українського виробництва року – ВУХАСТИК
- Дитяча косметика року для миття (шампунь, гель) українського виробництва – ВУХАСТИК
- Український освіжувач повітря року – iFresh
- Коньяк року – AZNAURI
- Виробник модульних будинків року – SCANDI
- Житловий комплекс року комфорт-класу в передмісті Києва з рекреаційною складовою – ЖК “МОЛОДІСТЬ”
- Компанія року в сфері ремонту нерухомості “під ключ” – ГОТОВО.Ремонт
- Котеджне містечко року. Буковель – Phoenix Relax Park
- Автобусні тури року – Аккорд-тур
- Торгово-розважальний комплекс року – RIVER MALL
- Український бренд року одягу для жінок – VOVK
- Девелоперська компанія року в передмісті Києва – Синергія
- Мережа аптек року – АНЦ
- Аптека року в Києві – АНЦ
- Шоколад року – Millennium
- Кухонні товари року – Фрекен БОК
- Ватна продукція року – Lady Cotton
- Вологі гігієнічні серветки року – Smile
- Мережа барбершопів року – ЦирульниК Barbershop
- Мережа центрів лазерної косметології та епіляції року – Лазерхауз
- Автосервіс року з ремонту та обслуговування турбін і паливної системи – TurboSTO
- Комбуча року – spraga
- Декоративна косметика року для обличчя – Avon
- Декоративна косметика року для губ – Mary Kay
- Антивікова косметика року – Mary Kay
- Ферменти (засіб для покращення травлення) року – Фестал®
- Мультивітамінний комплекс року – МАГНЕ-B6®
Фото: “Вибір року”
Попри складні економічні умови та високі підприємницькі ризики, бізнес в Україні розвивається, впроваджуючи нові стратегії для збереження конкурентоспроможності. Компанії активно вдосконалюють товари та послуги, щоб задовольнити запити споживачів і зміцнити свої позиції на ринку. Посилення конкуренції спонукає бренди зосередитись на формуванні позитивного іміджу серед покупців, а перемога в головній бізнес-премії України “Вибір року” стає вагомою допомогою у цьому напрямку.
Відзнака підвищує довіру до торговельної марки та виділяє її серед конкурентів – це підтверджують щорічні опитування міжнародної дослідницької компанії Ipsos. Про це свідчать і результати спільного дослідження “Вибір року” та “Лазерхауз”: 94,7% респондентів вважають важливим, що навіть у складний для країни період компанія зберігає високий рівень сервісу та виборює у конкурентів відзнаку “Вибір року”*.
Нагорода “Вибір року” є не лише фактом визнанням серед споживачів та експертів, а й потужним інструментом для зміцнення бренду, підвищення ефективності маркетингових і HR-ініціатив, а також зростання продажів.
- Відзнака позитивно впливає на імідж компанії як роботодавця, приваблюючи висококваліфікованих кандидатів та зміцнюючи мотивацію працівників.
- Перемога у премії стає важливою частиною маркетинг-міксу: використання медалі у рекламних кампаніях, на пакованнях товарів та у комунікації з клієнтами підвищує впізнаваність і довіру до продукту чи послуги.
- Завдяки демонстрації лідерства, зміцненню довіри споживачів, формуванню їх лояльності та покращенню сприйняття бренду здобуття перемоги у премії прямо впливає на зростання продажів.
Торговельні марки-переможці отримують підтримку від організаторів премії в розробці та реалізації трейд-маркетингових активностей. “Вибір року” у партнерстві з найкращими агенціями України забезпечує масштабну рекламну кампанію для лідерів категорій, що дозволяє їм повідомити про свій успіх та розширити аудиторію.
Генеральний директор “ОПЕЛЛА УКРАЇНА” Юрій Жукорський. Фото: “Вибір року”
“Відзнака “Вибір року” є підтвердженням, що наші марки зберігають прихильність споживачів. За результатами комплексного маркетингового дослідження від Ipsos за методологією “Вибір року”, наші два бренди були визнані кращими у своїх категоріях: ТМ “Фестал®” отримала перемогу у номінації “Ферменти (засіб для покращення травлення) року”, а ТМ “МАГНЕ-B6®” – у номінації “Мультивітамінний комплекс року”.
“Дякуємо споживачам за довіру до наших брендів. МАГНЕ-B6®” дбає про ментальне здоров’я, a враховуючи актуальність та затребуваність такого продукту сьогодні, ми пишаємося, що саме ця марка є “Вибором року” серед українців. Лише завдяки заслугам команди та зусиллям кожного з нас ми маємо можливість досягати таких високих результатів”, – прокоментував перемогу генеральний Юрій Жукорський, генеральний директор ОПЕЛЛА УКРАЇНА, підрозділ охорони здоров’я споживачів компанії Sanofi.
У цьому сезоні “Вибір року” святкуватиме 25 років. На честь ювілею компанія готує масштабні активності для цьогорічних учасників та переможців, тому вже запрошує бізнеси подавати заявки на участь в дослідженнях.
*За даними опитувань “Вибір року” 514 респондентів з цільової аудиторії “Лазерхауз” у вересні 2024 року.
MAT-UA-2500193-1.0-03/2025