Іноді виникають ситуації, коли напруга у мережі неналежної якості. І часто споживачі не знають, до кого слід звертатися.
До компанії Yasno звернувся чоловік зі скаргою на напругу у мережі. За його словами, вже третій день поспіль у мережі перепади. І якби у нього не було встановлено розумної розетки, то холодильник давно вийшов би з ладу.
“Що за перепади в мережі третій день поспіль? Якби не ця штука, то холодильник вже давно б вийшов з ладу. Ці перепади для того і роблять, щоб цю штуку купували наввипередки.” скаржиться чоловік
На цей коментар відповіли спеціалісти компанії. За питання якісної напруги відповідає оператор системи розподілу. Щоб дізнатися про контакти, потрібно перейти на сайт компанії або написати Ясно в приватні повідомлення.
У компанії пояснили хто за що відповідає. Усіми технічними питаннями займається оператор системи розподілу. До їхніх обов’язків належать усунення аварії, ремонт електромереж, стабільність напруги. А ось Yasno проводить нарахування за електроенергію, формує, надсилає рахунки, приймає оплати. Чіткий розподіл функцій між компаніями виник у результаті реформи енергоринку.
Національна гвардія України хоче витрати майже 80 млн гривень на білизну для військових. Йдеться про масштабну закупівлю…
Глава української держави Володимир Зеленський доручив Службі безпеки розслідувати витік останньої пропозиції США щодо отримання…
Очільник міністерства фінансів США Скотт Бессент заявив, що митні збори можуть принести його країні до…
У Сибіру через сильний ураган почалося поширення ландшафтних пожеж, вогонь перекидається на будинки. Влада звертається…
В Україні водії пасажирського транспорту зобов’язані мати індивідуальний страховий поліс на додаток до ОСЦПВ. Порушення…
Для стягнення боргів за комунальні послуги підприємства дедалі частіше звертаються до суду. Через ігнорування рахунків…