Іноді виникають ситуації, коли напруга у мережі неналежної якості. І часто споживачі не знають, до кого слід звертатися.
До компанії Yasno звернувся чоловік зі скаргою на напругу у мережі. За його словами, вже третій день поспіль у мережі перепади. І якби у нього не було встановлено розумної розетки, то холодильник давно вийшов би з ладу.
“Що за перепади в мережі третій день поспіль? Якби не ця штука, то холодильник вже давно б вийшов з ладу. Ці перепади для того і роблять, щоб цю штуку купували наввипередки.” скаржиться чоловік
На цей коментар відповіли спеціалісти компанії. За питання якісної напруги відповідає оператор системи розподілу. Щоб дізнатися про контакти, потрібно перейти на сайт компанії або написати Ясно в приватні повідомлення.
У компанії пояснили хто за що відповідає. Усіми технічними питаннями займається оператор системи розподілу. До їхніх обов’язків належать усунення аварії, ремонт електромереж, стабільність напруги. А ось Yasno проводить нарахування за електроенергію, формує, надсилає рахунки, приймає оплати. Чіткий розподіл функцій між компаніями виник у результаті реформи енергоринку.
Мобілізаційні заходи триватимуть доти, доки в країні ведуться бойові дії. Про це заявив президент України Володимир Зеленський в інтерв'ю…
У новому мирному плані від Трампа Україною є одразу кілька проблем. Найголовніша проблема: президент США…
Після 30 років багато жінок стикаються з “невидимим ворогом” — гормональним дисбалансом. Втома, різкі зміни…
Міністр фінансів України Сергій Марченко розповів, чи достатньо Україні зовнішнього фінансування на 2025 рік. Як передає "Хвиля",…
Інтернет буває дуже зручним — можна купити, продати, знайти підробіток, але й натрапити на шахраїв…
З приходом весни і тепла водії авто починають активно наводити лад у своєму улюбленому засобі…