Історія з підписанням угоди про корисні копалини між США та Україною серйозно затяглася. Це сталося через те, що глава української держави Володимир Зеленський кілька разів відмовлявся підписати угоду і, зрештою, 28 лютого у Білому домі “зруйнував те, що мало бути найлегшою справою у світі”. Про це в інтерв’ю скандальному тележурналісту Такеру Карлсону заявив міністр фінансів США Скотт Бессент.
Міністр зазначив, що спочатку Зеленський “був у настрої підписати угоду”, коли Бессент приїжджав до Києва, але потім раптом щось змінилося.
“У нас була жвава дискусія, і я сказав йому: “У вас там 50 репортерів. Я тут, щоб показати, що немає жодних розбіжностей між американським народом, російським народом, між, даруйте, українським народом, між американським керівництвом та українським керівництвом. Я сказав: “Ви відкрили величезну прірву, як гранд-каньйон. Що ми скажемо цим людям?” — каже Бессент.
За його словами, Зеленський тоді давав гарантії, що підпише угоду у Мюнхені. Але зрештою він його так і не підписав. Потім знову почалися довгі розмови.
Міністр також висловив думку, що Росія не в захваті від тієї угоди, яку все ще можуть підписати Київ та Вашингтон. На його думку, про це свідчить те, що російські війська атакували Київ за 4 години до його приїзду до столиці України, хоч до того не бомбили з листопада.
Бессент підкреслив, що угода про надра є “частиною мирного плану” президента США Дональда Трампа, отже, її все одно доведеться підписати.
Інвестиційний підхід Воррена Баффета завжди був тісно пов’язаний із розумінням людської поведінки. Його відома порада: "Бійтеся, коли…
Варто одразу нагадати нашим шановним читачам, що в Україні продовжується дія воєнного стану, а також…
Українців попередили про зростання цін на фрукти влітку. Про це повідомив головний агроном сільськогосподарського підприємства з Одеської області…
США призупинили запровадження нових тарифів на імпорт з більшості країн на 90 днів. Сенатор Адам…
В Україні під час мобілізації повістки можуть надходити не лише особисто в руки, а й…
Як це вже зробили Citroën і Volkswagen, Toyota і Mercedes повинні будуть найближчим часом ідентифікувати й відкликати 20 моделей, випущених в період…