Новини

Путін подарував африканському президенту гелікоптер Мі-38

Після форуму “Росія-Африка”, що пройшов у Санкт-Петербурзі, президент Зімбабве удостоївся персонального подарунка у вигляді вертольота Мі-38.Як пише військовий оглядач групи “Інформаційний спротив” Олександр Коваленко, даний вертоліт розроблявся з 1981 року, а коли був таки створений, неодноразово перероблявся і доводився до пуття.

Наприклад, після заміни американських двигунів PW127TS на російські ТВ7-117В, він кардинально змінив свої ТТХ та льотні якості. А коли виробництво Мі-38 все-таки розгорнулося на користь Міноборони Росії, то замовлено було лише дві одиниці цих машин, які постачалися протягом трьох років.

“А 5 червня 2020 року досвідчений Мі-38 здійснив аварійну посадку в Підмосков’ї. Станом на серпень 2021 року було припинено виробництво Іл-144 та розвиток проекту Іл-112В, які мали ідентичну силову установку з Мі-38 — двигун ТВ7-117. У 2021 глава “Ростеху” Сергій Чемезов на виставці IDEF 2021 у Туреччині пропонував Мі-38 турецьким покупцям, але його проігнорували “, — перераховує провали авіаційної галузі Росії експерт.

У результаті, як вважає Олександр Коваленко, повітряне судно подарували африканському президентові за принципом “на тобі, мабуть, що мені негідно”.

Як стверджує український військовий експерт Андрій Харук, усі вертольоти Мі-38 замовляли російські військові, крім одного – для Міністерства промисловості та торгівлі Росії. І саме цей вертоліт, який налітав з 2020 року лише 196 годин (що говорить про небезпеку його використання), і передали до Зімбабве.

Цікаво, в 2012 році Росія хотіла замовити ще 12 Мі-38, але їх випуск так і не почався.

“Справа в тому, що з серпня 2021 р. всі польоти Мі-38 з двигунами ТВ7-117В заборонені! Причиною стала аварія прототипу військово-транспортного літака Іл-112В, обладнаного двигунами ТВ7-117С — літаковим варіантом ТВ7-117В. Але і Мі -38 мучилися проблеми з силовою установкою: у 2020 р. на жменьці цих вертольотів, які перебували в експлуатації, було зафіксовано три відмови двигунів ТВ7-117, до того ж усі – з однакової причини (руйнування міжвального підшипника). здійснити вимушену посадку”, — пише про небезпеку використання Мі-38 Андрій Харук.

Раніше окупанти вже заявили про постачання до Африки своїх гелікоптерів Мі-28, які виявилися марними в боях проти ЗСУ.

Ольга Степанова

Recent Posts

Українська енергетика перейде під контроль іноземців: до чого це призведе

Кабінет міністрів України погодив кандидатури чотирьох переможців відбору незалежних членів у наглядову раду “Укренерго”. Про…

3 хв. ago

Примусове накопичення: українців змусять відкладати гроші

На початку листопада голова Комітету Верховної Ради України з питань фінансів , податкової та митної політики поділився…

10 хв. ago

Штучний інтелект починає стрімко розвиватися, та невдовзі замінить Google

Розвиток штучного інтелекту (ШІ) викликає занепокоєння щодо майбутнього Google. ШІ вже вважається революцією у пошуку…

19 хв. ago

“ТЦК треба дозволити стріляти в ухилянтів”: сержант ЗСУ пропонує новий виток силової мобілізації

Сержант ЗСУ Олександр Соколов висловив резонансну думку про необхідність розширення повноважень для працівників територіальних центрів…

28 хв. ago

Що це за криворукі графіки: кияни скаржаться на ДТЕК за несправедливість при знеструмленнях

У середу, 27 листопада, у Києві та області застосовуватимуть одну чергу стабілізаційних відключень. Втім, коли ДТЕК…

36 хв. ago

Екснардеп від “Партії регіонів” втратив майно на пів мільярда гривень

Український суд ухвалив вирок колишньому народному депутату України, Олега Царьова, звинувативши його у фінансуванні дій,…

44 хв. ago