Новини

Meta запускає новий сервіс Threads – прямого конкурента Twitter

Материнська компанія Facebook Meta запускає новий сервіс на базі Instagram, який дуже нагадує за функціоналом Twitter і має скласти йому пряму конкуренцію.Про це пише ВВС.

“Текстовий застосунок для спілкування” під назвою Threads уже доступний для попереднього замовлення в Apple App Store, однак завантажити його можна буде не раніше четверга.

В описі сервісу вказується, що Threads – це платформа, “де люди збираються разом, щоб обговорити все підряд: від того, що їх хвилює сьогодні, до того, що буде в тренді завтра”.

Судячи з опублікованих скріншотів, користувачі Threads зможуть публікувати короткі текстові повідомлення, які – так само, як і в Twitter – можна буде лайкати, коментувати або ділитися ними зі своїми читачами.

Сам Twitter переживає активний відтік користувачів після його купівлі мільярдером Ілоном Маском, який скоротив майже половину працівників компанії та почав урізати в правах власників безкоштовних акаунтів, намагаючись змусити їх передплатити платну версію сервісу Twitter Blue.

Останнім таким кроком стало в суботу обмеження кількості твітів, доступних для перегляду з безкоштовних акаунтів. Популярна панель TweetDeck все ще доступна всім користувачам твіттера, але Ілон Маск уже пообіцяв, що за 30 днів платною стане і вона.

Судячи з опублікованих скріншотів нового додатка Threads, сервіс буде повністю безкоштовним і без будь-яких обмежень на кількість доступних для перегляду повідомлень.

В останні кілька років було запущено кілька застосунків, що вельми нагадують Twitter. Найвідоміші з них – Mastodon і Bluesky, однак навіть вони сильно поступаються йому за популярністю.

Meta, зі свого боку, також не вперше запозичує у конкурентів популярні ідеї. Наприклад, функція повідомлень, що зникають через 24 години (більш відома як “сторіз”), уперше з’явилася на платформі Snapchat.

Однак у 2016 році її скопіювали спочатку розробники Instagram, а потім і Facebook, і на сьогодні цей формат найпопулярніший саме в застосунках Meta.

Судячи з останнього звіту, у першому кварталі поточного року сукупна щоденна аудиторія всіх трьох застосунків Meta – Facebook, Instagram і WhatsApp – становила понад 3 мільярди осіб.

Translated with DeepL

Ольга Степанова

Recent Posts

Чому вночі з’являється “звірячий” апетит та як з ним впоратися

Нічний апетит може бути справжньою проблемою для багатьох людей. Відчуття голоду, яке виникає вночі, може…

7 хв. ago

По 499 грн за упаковку: супермаркети різко підняли ціни на молоко, вершкове масло і твердий сир

Для всіх наших дорогих і шановних читачів, які під час походу в магазин або на…

15 хв. ago

Школяра принесли в жертву, заради благополуччя закладу: задушили під час ритуалу чорної магії

У жахливій історії з Індії сталося вбивство другого класу, що викликало шок у суспільстві. У…

22 хв. ago

Штрафи у ТЦК: як від них відбитися, детальна інструкція від адвоката

Чоловіки під час відвідування ТЦК можуть нарватися на штраф за те, що раніше не оновили…

31 хв. ago

За межею виживання: соцвиплати скоротяться, а комуналка та продукти перетворяться на розкіш

Економічні проблеми, з якими стикаються люди в Україні, стають дедалі гострішими, як наголошує економіст Олег…

40 хв. ago

Комуналка за сусіда: українцям розповіли, як їм навішують чужі борги

Буває, що громадяни справно платять за комунальні послуги і не мають боргів, але рахунки приходять…

48 хв. ago