Новини

Meta запускає новий сервіс Threads – прямого конкурента Twitter

Материнська компанія Facebook Meta запускає новий сервіс на базі Instagram, який дуже нагадує за функціоналом Twitter і має скласти йому пряму конкуренцію.Про це пише ВВС.

“Текстовий застосунок для спілкування” під назвою Threads уже доступний для попереднього замовлення в Apple App Store, однак завантажити його можна буде не раніше четверга.

В описі сервісу вказується, що Threads – це платформа, “де люди збираються разом, щоб обговорити все підряд: від того, що їх хвилює сьогодні, до того, що буде в тренді завтра”.

Судячи з опублікованих скріншотів, користувачі Threads зможуть публікувати короткі текстові повідомлення, які – так само, як і в Twitter – можна буде лайкати, коментувати або ділитися ними зі своїми читачами.

Сам Twitter переживає активний відтік користувачів після його купівлі мільярдером Ілоном Маском, який скоротив майже половину працівників компанії та почав урізати в правах власників безкоштовних акаунтів, намагаючись змусити їх передплатити платну версію сервісу Twitter Blue.

Останнім таким кроком стало в суботу обмеження кількості твітів, доступних для перегляду з безкоштовних акаунтів. Популярна панель TweetDeck все ще доступна всім користувачам твіттера, але Ілон Маск уже пообіцяв, що за 30 днів платною стане і вона.

Судячи з опублікованих скріншотів нового додатка Threads, сервіс буде повністю безкоштовним і без будь-яких обмежень на кількість доступних для перегляду повідомлень.

В останні кілька років було запущено кілька застосунків, що вельми нагадують Twitter. Найвідоміші з них – Mastodon і Bluesky, однак навіть вони сильно поступаються йому за популярністю.

Meta, зі свого боку, також не вперше запозичує у конкурентів популярні ідеї. Наприклад, функція повідомлень, що зникають через 24 години (більш відома як “сторіз”), уперше з’явилася на платформі Snapchat.

Однак у 2016 році її скопіювали спочатку розробники Instagram, а потім і Facebook, і на сьогодні цей формат найпопулярніший саме в застосунках Meta.

Судячи з останнього звіту, у першому кварталі поточного року сукупна щоденна аудиторія всіх трьох застосунків Meta – Facebook, Instagram і WhatsApp – становила понад 3 мільярди осіб.

Translated with DeepL

Ольга Степанова

Recent Posts

Який стаж не зарахують до пенсії: роки роботи просто викинуть

Тепер українці, які працювали за кордоном, можуть включити ці періоди до свого страхового стажу для…

5 хв. ago

Як красиво зав’язати шарф: модні тренди цієї зими

Взимку шарф - це не тільки засіб захисту від холоду, а й важливий елемент образу,…

13 хв. ago

Водіїв маршруток масово мобілізують: хто тепер буде займатись перевезенням

У Луцьку виникла критична ситуація з пасажирськими перевезеннями. Міська влада розірвала договори з перевізником ТОВ…

20 хв. ago

Магнітні бурі, прогноз на три дні: чого очікувати від сонячної активності 25-27 листопада

Прогноз сонячної та геомагнітної активності на 25-27 листопада 2024 року опублікував Центр прогнозування космічної погоди Національного управління океанічних та…

29 хв. ago

Чи може ФОП отримувати оплату в криптовалюті, пояснила експертка

Наразі криптовалюта не має визначеного правового статусу в Україні, зокрема, відсутня нормативна база для її класифікації та…

36 хв. ago

В аеропорту Туреччини спалахнув російський літак із туристами

Рейс авіакомпанії "Азимут", який виконував маршрут із Сочі до Анталії, завершився драматичним інцидентом. Після приземлення…

37 хв. ago