Новини

Meta запускає новий сервіс Threads – прямого конкурента Twitter

Материнська компанія Facebook Meta запускає новий сервіс на базі Instagram, який дуже нагадує за функціоналом Twitter і має скласти йому пряму конкуренцію.Про це пише ВВС.

“Текстовий застосунок для спілкування” під назвою Threads уже доступний для попереднього замовлення в Apple App Store, однак завантажити його можна буде не раніше четверга.

В описі сервісу вказується, що Threads – це платформа, “де люди збираються разом, щоб обговорити все підряд: від того, що їх хвилює сьогодні, до того, що буде в тренді завтра”.

Судячи з опублікованих скріншотів, користувачі Threads зможуть публікувати короткі текстові повідомлення, які – так само, як і в Twitter – можна буде лайкати, коментувати або ділитися ними зі своїми читачами.

Сам Twitter переживає активний відтік користувачів після його купівлі мільярдером Ілоном Маском, який скоротив майже половину працівників компанії та почав урізати в правах власників безкоштовних акаунтів, намагаючись змусити їх передплатити платну версію сервісу Twitter Blue.

Останнім таким кроком стало в суботу обмеження кількості твітів, доступних для перегляду з безкоштовних акаунтів. Популярна панель TweetDeck все ще доступна всім користувачам твіттера, але Ілон Маск уже пообіцяв, що за 30 днів платною стане і вона.

Судячи з опублікованих скріншотів нового додатка Threads, сервіс буде повністю безкоштовним і без будь-яких обмежень на кількість доступних для перегляду повідомлень.

В останні кілька років було запущено кілька застосунків, що вельми нагадують Twitter. Найвідоміші з них – Mastodon і Bluesky, однак навіть вони сильно поступаються йому за популярністю.

Meta, зі свого боку, також не вперше запозичує у конкурентів популярні ідеї. Наприклад, функція повідомлень, що зникають через 24 години (більш відома як “сторіз”), уперше з’явилася на платформі Snapchat.

Однак у 2016 році її скопіювали спочатку розробники Instagram, а потім і Facebook, і на сьогодні цей формат найпопулярніший саме в застосунках Meta.

Судячи з останнього звіту, у першому кварталі поточного року сукупна щоденна аудиторія всіх трьох застосунків Meta – Facebook, Instagram і WhatsApp – становила понад 3 мільярди осіб.

Translated with DeepL

Ольга Степанова

Recent Posts

Анджеліна Джолі не дозволяє батькам Пітта спілкуватися з онуками

Скандали навколо зіркового експодружжя Бреда Пітта та Анджеліни Джолі не вщухають. Виявилося, що акторка не дозволяє бачитися його…

3 години ago

Медведєв погрожує передати технології ядерної зброї “ворогам США”

Головний рупор Кремля в соцмережах, заступник голови Ради безпеки РФ та колишній російський президент Дмитро…

3 години ago

Мобілізація без фронту: хто може потрапити до тилових частин

В Україні продовжуються військовий стан та мобілізація, а отже, чоловіки віком від 18 до 60…

4 години ago

Втома від війни. В Ізраїлі все більше резервістів не хочуть служити в армії – The Washington Post

В Ізраїлі посилюється втома від війни, кількість жертв зростає, а масштаби бойових дій розширюються. Про…

4 години ago

Російського генерала зняли з посади командувача угрупованням “Південь”: названо причину

Командувача угрупованням російських військ "Південь" генерал-полковника Геннадія Анашкіна звільнили з посади через неправдиві заяви про хід…

4 години ago

Росія намагається зробити “Шахеди” зі штучним інтелектом. The Guardian пояснило мету

Армія Російської Федерації намагається зробити "Шахеди" зі штучним інтелектом. Їх мета - створити рої безпілотників.…

4 години ago