Новини

Meta запускає новий сервіс Threads – прямого конкурента Twitter

Материнська компанія Facebook Meta запускає новий сервіс на базі Instagram, який дуже нагадує за функціоналом Twitter і має скласти йому пряму конкуренцію.Про це пише ВВС.

“Текстовий застосунок для спілкування” під назвою Threads уже доступний для попереднього замовлення в Apple App Store, однак завантажити його можна буде не раніше четверга.

В описі сервісу вказується, що Threads – це платформа, “де люди збираються разом, щоб обговорити все підряд: від того, що їх хвилює сьогодні, до того, що буде в тренді завтра”.

Судячи з опублікованих скріншотів, користувачі Threads зможуть публікувати короткі текстові повідомлення, які – так само, як і в Twitter – можна буде лайкати, коментувати або ділитися ними зі своїми читачами.

Сам Twitter переживає активний відтік користувачів після його купівлі мільярдером Ілоном Маском, який скоротив майже половину працівників компанії та почав урізати в правах власників безкоштовних акаунтів, намагаючись змусити їх передплатити платну версію сервісу Twitter Blue.

Останнім таким кроком стало в суботу обмеження кількості твітів, доступних для перегляду з безкоштовних акаунтів. Популярна панель TweetDeck все ще доступна всім користувачам твіттера, але Ілон Маск уже пообіцяв, що за 30 днів платною стане і вона.

Судячи з опублікованих скріншотів нового додатка Threads, сервіс буде повністю безкоштовним і без будь-яких обмежень на кількість доступних для перегляду повідомлень.

В останні кілька років було запущено кілька застосунків, що вельми нагадують Twitter. Найвідоміші з них – Mastodon і Bluesky, однак навіть вони сильно поступаються йому за популярністю.

Meta, зі свого боку, також не вперше запозичує у конкурентів популярні ідеї. Наприклад, функція повідомлень, що зникають через 24 години (більш відома як “сторіз”), уперше з’явилася на платформі Snapchat.

Однак у 2016 році її скопіювали спочатку розробники Instagram, а потім і Facebook, і на сьогодні цей формат найпопулярніший саме в застосунках Meta.

Судячи з останнього звіту, у першому кварталі поточного року сукупна щоденна аудиторія всіх трьох застосунків Meta – Facebook, Instagram і WhatsApp – становила понад 3 мільярди осіб.

Translated with DeepL

Ольга Степанова

Recent Posts

Неявка у ВЛК для “обмежено придатних”: адвокат про строки та чи очікувати штраф наступного дня

Українці, які мають статус "обмежено придатний", повинні актуалізувати його до 5 лютого 2025 року. Наразі…

6 години ago

Досвідчені йдуть, а молоді залишаються без наставників: волонтер розповів про небезпечну ситуацію в ЗСУ

​Якщо вірити західним експертам, то в Україні існує проблема з рекрутингом до ЗСУ, адже середній…

6 години ago

З людей вижмуть комунальні борги: вже починаються жорсткі заходи, що загрожує українцям

Багато українців мають борги за комунальні послуги та не поспішають їх гасити. Яке ж покарання…

6 години ago

Не хочуть їх бачити в країні: скільки українців проти того, щоб біженці поверталися додому

Українці, які не виїхали за кордон під час широкомасштабного вторгнення Росії, цілком толерантно ставляться до…

6 години ago

Привласнили 5 млн грн клієнтів. На Львівщині СБУ викрила посадовців Ощадбанку

 У Самборі на Львівщині Служба безпеки та кіберполіція викрила працівників філії Ощадбанку, які пограбували клієнтів…

6 години ago

На Полтавщині директора спиртзаводу підозрюють в привласненні 2,5 мільярда гривень

Служба безпеки та ДБР викрили на Полтавщині масштабну схему ухилення від сплати податків до бюджету…

7 години ago