Новини

В Україні запусили новий телеграм-канал про захист прав споживачів

Держпродспоживслужба створила телеграм-канал «Захист прав споживачів».Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів створила телеграм-канал «Захист прав споживачів». Завантажити його можна за посиланням: https://t.me/zahust_prav. На каналі будуть оприлюднюватися актуальні новини, інфографіка, відео- і фотоматеріали у сфері захисту прав споживачів, інформує Держпродспоживслужба.

«Держпродспоживслужба приділяє значну увагу ефективному застосуванню цифрових технологій у сфері захисту прав споживачів. Вже зараз більшість скарг у сфері захисту прав споживачів надходить до нас в електронній формі, обробляються і розглядаються із використанням безпаперових технологій. Окрім того, не припиняється наша просвітницька робота, і одним із факторів її успішності є креативне застосування сучасних цифрових інструментів. Телеграм-канал «Захист прав споживачів» дозволить з максимальною оперативністю інформувати споживачів про актуальні події, а також підвищити загальну обізнаність у цій сфері», – зазначив заступник Голови Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Сергій Захарін.

Захист прав споживачів є одним із ключових напрямів роботи Держпродспоживслужби та її територіальних органів. Нещодавно у Держпродспоживслужбі було проведено моніторинговий візит з питань додержання в умовах воєнного стану прав громадян як споживачів. Відповідне доручення підписав Уповноважений Верховної Ради України з прав людини Дмитро Лубинець.

Особливу увагу учасники моніторингового візиту приділили аналізу організації роботи із зверненнями громадян. Найбільша кількість звернень громадян, що надходять до Держпродспоживслужби, стосуються питань захисту прав споживачів та контролю за дотриманням цінової дисципліни, а стан розгляду відповідних звернень знаходиться на особливому контролі керівництва.

«Протягом січня-квітня 2023 року на підставі звернень громадян здійснено 24 позапланові перевірки суб’єктів господарювання з питань дотримання законодавства щодо формування, встановлення та застосування регульованих цін, притягнуто до відповідальності 21 посадову особу, складено 7 приписів щодо усунення порушень, за прийнятими рішеннями до бюджету надійшло 2,1 млн. грн, повернуто споживачам 1,2 млн. грн, попереджено обрахування споживачів на загальну суму 25,7 млн. грн», – зазначив Директор Департаменту захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Олексій Квасніцький. Держпродспоживслужба запрошує громадян приєднуватися до каналу «Захист прав споживачів». Продовжуємо будувати цифрову державу: без бюрократії, черг та корупції.

Ольга Степанова

Recent Posts

Ізраїлю загрожує війна на семи фронтах, – Нетаньяху

Прем'єр-міністр Ізраїлю Беньямін Нетаньяху повідомив, що майже за рік після нападу ХАМАС на його країну, ЦАХАЛ воює…

6 хв. ago

Зниження призовного віку до 18 років: Залужний переконаний, що ці люди врятують країну

В Україні нещодавно знизили призовний вік з 27 до 25 років. Звичайно, це породило думки…

24 хв. ago

“Дешеві EcoFlow”: українців попередили про новий вид шахрайства

В умовах зимового періоду, що наближається, який викликає особливе занепокоєння у багатьох українців через проблеми…

33 хв. ago

Як швидко відбілити забруднені шкарпетки: експерт назвав засіб №1

Найкращий спосіб відіпрати забруднені білі шкарпетки - це не використовувати відбілювач або інші шкідливі хімічні засоби, а…

44 хв. ago

Не варто розраховувати на пенсії від держави: інвестбанкір розповів, як назбирати самостійно

В Україні масштабну пенсійну реформу анонсують впродовж 20 років, однак її досі не реалізували. Пенсії…

47 хв. ago

На Землі вирує магнітна буря: що не можна робити 6 жовтня 2024 року

Учора, 5 жовтня, через спалах на Сонці розпочалася потужна дводенна магнітна буря, яка досягла жовтого…

1 годину ago