Новини

В Україні запусили новий телеграм-канал про захист прав споживачів

Держпродспоживслужба створила телеграм-канал «Захист прав споживачів».Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів створила телеграм-канал «Захист прав споживачів». Завантажити його можна за посиланням: https://t.me/zahust_prav. На каналі будуть оприлюднюватися актуальні новини, інфографіка, відео- і фотоматеріали у сфері захисту прав споживачів, інформує Держпродспоживслужба.

«Держпродспоживслужба приділяє значну увагу ефективному застосуванню цифрових технологій у сфері захисту прав споживачів. Вже зараз більшість скарг у сфері захисту прав споживачів надходить до нас в електронній формі, обробляються і розглядаються із використанням безпаперових технологій. Окрім того, не припиняється наша просвітницька робота, і одним із факторів її успішності є креативне застосування сучасних цифрових інструментів. Телеграм-канал «Захист прав споживачів» дозволить з максимальною оперативністю інформувати споживачів про актуальні події, а також підвищити загальну обізнаність у цій сфері», – зазначив заступник Голови Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Сергій Захарін.

Захист прав споживачів є одним із ключових напрямів роботи Держпродспоживслужби та її територіальних органів. Нещодавно у Держпродспоживслужбі було проведено моніторинговий візит з питань додержання в умовах воєнного стану прав громадян як споживачів. Відповідне доручення підписав Уповноважений Верховної Ради України з прав людини Дмитро Лубинець.

Особливу увагу учасники моніторингового візиту приділили аналізу організації роботи із зверненнями громадян. Найбільша кількість звернень громадян, що надходять до Держпродспоживслужби, стосуються питань захисту прав споживачів та контролю за дотриманням цінової дисципліни, а стан розгляду відповідних звернень знаходиться на особливому контролі керівництва.

«Протягом січня-квітня 2023 року на підставі звернень громадян здійснено 24 позапланові перевірки суб’єктів господарювання з питань дотримання законодавства щодо формування, встановлення та застосування регульованих цін, притягнуто до відповідальності 21 посадову особу, складено 7 приписів щодо усунення порушень, за прийнятими рішеннями до бюджету надійшло 2,1 млн. грн, повернуто споживачам 1,2 млн. грн, попереджено обрахування споживачів на загальну суму 25,7 млн. грн», – зазначив Директор Департаменту захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Олексій Квасніцький. Держпродспоживслужба запрошує громадян приєднуватися до каналу «Захист прав споживачів». Продовжуємо будувати цифрову державу: без бюрократії, черг та корупції.

Ольга Степанова

Recent Posts

Антарктида стрімко озеленюється: площа, вкрита мохами та рослинами, збільшилася на 1000%

Вчені більше не лякають кліматичною кризою, яка обрушиться на планету в майбутньому, а прямо заявляють…

3 хв. ago

Важливо для виживання: список продуктів на зиму для українських сімей

Одразу кілька прогнозів від експертів вказують на те, що в Україні опалювальний сезон 2024/2025 може…

9 хв. ago

На Буковині скандальний митрополит вимагав у ТЦК “віддати йому дітей”: як відреагували військові

Митрополит Банченський УПЦ МП Лонгин разом зі ще десятком людей він протестував під ТЦК та СП. Він заявив,…

15 хв. ago

“Я темний MAGA”: Трамп виступив на місці замаху, на сцену увірвався Ілон Маск із дивними заявами

Кандидат у президенти Сполучених Штатів Америки Дональд Трамп виступив у місті Батлер там же, де на…

35 хв. ago

Названо неймовірне містечко в Іспанії, яке ідеально підійде для відпочинку восени

Кастельфуліт-да-ла-Рока є одним з наймальовничіших містечок Іспанії, яке знаходиться в регіоні Жирона, Каталонія. Воно розташоване між…

40 хв. ago

5 осінніх кольорових комбінацій, які непідвладні часу і виглядають дуже дорого (фото)

Перехідний період між літом і зимою - це чудовий час, щоб поекспериментувати з більш глибокими,…

50 хв. ago