Новини

В Україні запусили новий телеграм-канал про захист прав споживачів

Держпродспоживслужба створила телеграм-канал «Захист прав споживачів».Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів створила телеграм-канал «Захист прав споживачів». Завантажити його можна за посиланням: https://t.me/zahust_prav. На каналі будуть оприлюднюватися актуальні новини, інфографіка, відео- і фотоматеріали у сфері захисту прав споживачів, інформує Держпродспоживслужба.

«Держпродспоживслужба приділяє значну увагу ефективному застосуванню цифрових технологій у сфері захисту прав споживачів. Вже зараз більшість скарг у сфері захисту прав споживачів надходить до нас в електронній формі, обробляються і розглядаються із використанням безпаперових технологій. Окрім того, не припиняється наша просвітницька робота, і одним із факторів її успішності є креативне застосування сучасних цифрових інструментів. Телеграм-канал «Захист прав споживачів» дозволить з максимальною оперативністю інформувати споживачів про актуальні події, а також підвищити загальну обізнаність у цій сфері», – зазначив заступник Голови Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Сергій Захарін.

Захист прав споживачів є одним із ключових напрямів роботи Держпродспоживслужби та її територіальних органів. Нещодавно у Держпродспоживслужбі було проведено моніторинговий візит з питань додержання в умовах воєнного стану прав громадян як споживачів. Відповідне доручення підписав Уповноважений Верховної Ради України з прав людини Дмитро Лубинець.

Особливу увагу учасники моніторингового візиту приділили аналізу організації роботи із зверненнями громадян. Найбільша кількість звернень громадян, що надходять до Держпродспоживслужби, стосуються питань захисту прав споживачів та контролю за дотриманням цінової дисципліни, а стан розгляду відповідних звернень знаходиться на особливому контролі керівництва.

«Протягом січня-квітня 2023 року на підставі звернень громадян здійснено 24 позапланові перевірки суб’єктів господарювання з питань дотримання законодавства щодо формування, встановлення та застосування регульованих цін, притягнуто до відповідальності 21 посадову особу, складено 7 приписів щодо усунення порушень, за прийнятими рішеннями до бюджету надійшло 2,1 млн. грн, повернуто споживачам 1,2 млн. грн, попереджено обрахування споживачів на загальну суму 25,7 млн. грн», – зазначив Директор Департаменту захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами Олексій Квасніцький. Держпродспоживслужба запрошує громадян приєднуватися до каналу «Захист прав споживачів». Продовжуємо будувати цифрову державу: без бюрократії, черг та корупції.

Ольга Степанова

Recent Posts

Заберіть яйця, гриби та м’ясо з води: які продукти не можна мити і чому

Перед вживанням їжі потрібно мити як руки, а й самі продукти. Так, українці пускають під…

7 хв. ago

Пенсіонери в обмороці: Кабмін хоче вигребти залишки з їхніх банківських карток

Уряд може залишити без грошей деяких пенсіонерів . Гроші буде знято прямо з пенсійних карток, повідомляють на сайті Верховної…

16 хв. ago

Ось що потрібно зробити з постільною білизною, щоб регулярно висипатись

Проблема безсоння або важкості заснути може турбувати багатьох людей. Експерти назвали традицію в скандинавських країнах,…

28 хв. ago

Перепис населення в Україні: до чого тут мобільні вишки і чи будуть видавати дані карток

Демографи кажуть - оцінити кількість населення можна повноцінно лише завдяки проведенню перепису у мирний час. Або ж…

37 хв. ago

Списки “ухилянтів”, знайдені у голови Хмельницької МСЕК: що може загрожувати чоловікам

Державне бюро розслідувань (ДБР) у межах досудового слідства вивчає списки “ухилянтів”, які знайшли під час обшуків у…

46 хв. ago

Сім’я і здоров’я тріщать по швах: учені пояснили, у чому небезпека невдалого шлюбу

Нещасливий шлюб — це не просто емоційний тягар обох партнерів, він може серйозно вплинути не…

55 хв. ago