Новини

В Раді готують нові правила та обмеження для їзди на електросамокатах

Члени комітету Верховної ради з питань транспорту дійшли згоди щодо низки правил та обмежень, які стосуються користування персональним електричним транспортом, включаючи електросамокати. Вони розглянули законопроєкти 3023 та 5479. Нововведення стануть частиною правил дорожнього руху. Як зазначив народний депутат Олександр Горенюк, наступним кроком стане голосування в комітеті. Поки там дійшли згоди про наступне:

Використання шоломів не буде обов’язковим, оскільки ця вимога існує лише в окремих країнах.

Обмеження швидкості — 25 кілометрів за годину.В темний період доби обовʼязково використовувати світловідбивні елементи.На тротуарах має забезпечуватись пріоритет пішоходам.Забороняється тримати у руці телефони під час їзди.Легкі персональні електричні транспортні засоби (ЛПЕТЗ) визнаються учасниками дорожнього руху.Рухатись можна по краю проїзної частини дороги, вулиці чи узбіччя, а також по велосипедній смузі, що розташована в межах проїзної частини.Забороняється перевозити пасажирів, окрім випадків, коли їх перевезення прямо передбачено конструктивним рішенням виробника.Забороняється керування у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння.Термінологія гармонізується під вже чинне визначення ЛПЕТЗ.12,6 тисячі аварій з травмованими та загиблими за неповний 2023 рік

За даними платформи Оpendatabot, протягом січня-липня 2023 року в Україні трапилося 12,6 тисячі аварій з постраждалими. Кількість інцидентів на дорогах практично зрівнялася з показниками за відповідний період 2021 року. 

Лідером антитопу за кількістю ДТП з постраждалими залишається Дніпропетровщина, де за сім місяців поточного року зафіксували майже 1,2 тис. інцидентів. Загалом наразі на область припадає 9% від загальної кількості таких дорожньо-транспортних пригод. Друге місце у цьому рейтингу посідає Львівщина (трохи менше ніж 1,1 тисячі), а замикає трійку Київ (1 045 ДТП з постраждалими).

Також Дніпропетровська область лідирує за кількістю людей, які загинули в ДТП — 164 людини. Друге і третє місця у даному антитопі — за Львівщиною та Київщиною, де в аваріях загинули 116 та 111 громадян відповідно. 

Ці ж регіони, але в трохи іншому порядку, сформували рейтинг областей за кількістю травмованих у ДТП: на Львівщині та Дніпропетровщині постраждали майже 1,4 тисячі людей, а на Київщині — 1,2 тисячі. Найбільший приріст ДТП з постраждалими зафіксували у Волинській області: кількість аварій з жертвами у цьому регіоні збільшилася на 45% до відповідного періоду 2021 року.

Ольга Степанова

Recent Posts

Податок на квартири та будинки: хто, коли і скільки має заплатити у 2025 році

В Україні податок на нерухомість сплачують власники квартири та будинку у тому випадку, якщо її площа перевищує…

4 години ago

Частина пенсіонерів втратять виплати: ПФУ запровадив перевірки – як не залишитися без пенсії

ВПО, які отримують пенсії через Ощадбанк, зараз проходять періодичну ідентифікацію. Це стосується переселенців, зареєстрованих до…

4 години ago

Військком пояснила, чому “бусифікованим” українцям не дають часу на побутові питання

Закон не передбачає примусово мобілізованого часу на залагодження особистих побутових питань. Про це заявила заступник…

5 години ago

Голова OpenAI Сем Альман пояснив, що необхідно для досягнення успіху

В епоху розвитку штучного інтелекту бути обізнаним і вміти запам'ятовувати факти доволі важливо, але незабаром це буде…

5 години ago

Українцям за кордоном змінили правила відновлення паспорта: 2 варіанти

Втрата паспорта за кордоном може стати серйозним випробуванням для українців, проте існує чіткий алгоритм дій…

5 години ago

“Хай “плебеї” носять”: Безугла знову накинулася на Сирського

Народна депутатка Мар'яна Безугла неодноразово критикувала Головнокомандувача ЗСУ Олександра Сирського. Цього разу вона “накинулась” на…

5 години ago