Новини

В Раді готують нові правила та обмеження для їзди на електросамокатах

Члени комітету Верховної ради з питань транспорту дійшли згоди щодо низки правил та обмежень, які стосуються користування персональним електричним транспортом, включаючи електросамокати. Вони розглянули законопроєкти 3023 та 5479. Нововведення стануть частиною правил дорожнього руху. Як зазначив народний депутат Олександр Горенюк, наступним кроком стане голосування в комітеті. Поки там дійшли згоди про наступне:

Використання шоломів не буде обов’язковим, оскільки ця вимога існує лише в окремих країнах.

Обмеження швидкості — 25 кілометрів за годину.В темний період доби обовʼязково використовувати світловідбивні елементи.На тротуарах має забезпечуватись пріоритет пішоходам.Забороняється тримати у руці телефони під час їзди.Легкі персональні електричні транспортні засоби (ЛПЕТЗ) визнаються учасниками дорожнього руху.Рухатись можна по краю проїзної частини дороги, вулиці чи узбіччя, а також по велосипедній смузі, що розташована в межах проїзної частини.Забороняється перевозити пасажирів, окрім випадків, коли їх перевезення прямо передбачено конструктивним рішенням виробника.Забороняється керування у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння.Термінологія гармонізується під вже чинне визначення ЛПЕТЗ.12,6 тисячі аварій з травмованими та загиблими за неповний 2023 рік

За даними платформи Оpendatabot, протягом січня-липня 2023 року в Україні трапилося 12,6 тисячі аварій з постраждалими. Кількість інцидентів на дорогах практично зрівнялася з показниками за відповідний період 2021 року. 

Лідером антитопу за кількістю ДТП з постраждалими залишається Дніпропетровщина, де за сім місяців поточного року зафіксували майже 1,2 тис. інцидентів. Загалом наразі на область припадає 9% від загальної кількості таких дорожньо-транспортних пригод. Друге місце у цьому рейтингу посідає Львівщина (трохи менше ніж 1,1 тисячі), а замикає трійку Київ (1 045 ДТП з постраждалими).

Також Дніпропетровська область лідирує за кількістю людей, які загинули в ДТП — 164 людини. Друге і третє місця у даному антитопі — за Львівщиною та Київщиною, де в аваріях загинули 116 та 111 громадян відповідно. 

Ці ж регіони, але в трохи іншому порядку, сформували рейтинг областей за кількістю травмованих у ДТП: на Львівщині та Дніпропетровщині постраждали майже 1,4 тисячі людей, а на Київщині — 1,2 тисячі. Найбільший приріст ДТП з постраждалими зафіксували у Волинській області: кількість аварій з жертвами у цьому регіоні збільшилася на 45% до відповідного періоду 2021 року.

Ольга Степанова

Recent Posts

Дві пенсійні виплати одночасно: хто може отримати

У 2025 році окремі категорії пенсіонерів України матимуть право на додаткову матеріальну підтримку, яка дозволить…

51 секунда ago

“По всій лінії фронту зараз “ж@па”. Білецький звинуватив командування ЗСУ у неадекватності

По всій лінії фронту зараз "ж * па", заявив командир Третьої окремої штурмової бригади Андрій Білецький.…

10 хв. ago

Google працює над революційним ШІ, який перевершує ChatGPT у 500 разів

Google представила нову архітектуру нейромереж під назвою Titans. За словами дослідників компанії, вона дасть змогу системам…

19 хв. ago

Стало відомо, скільки українців виїхали за кордон у 2024 році

У 2024 році українці здійснили 30,11 млн перетинів державного кордону. При цьому 2% із тих, хто виїхав,…

27 хв. ago

Чи підвищать ПДВ у 2025 році: міністр фінансів розповів про переговори з МВФ

Міжнародний валютний фонд (МВФ) в минулому році намагався вмовити владу України підвищити ПДВ, і потрібно…

39 хв. ago

Переведення годинників на літній час 2025 року: дата і чи будемо ми переходити в Україні

Чи потрібно переводити годинники на літній час 2025 року в Україні — дізнайтеся більше зі…

48 хв. ago