Німецькі компанії славляться надійністю своїх автомобілів, але останнім часом якість впала, що вилилося в характерні проблеми деяких моделей.Про це пише MMR.
Навіть преміальні бренди, такі як Audi та Volkswagen, припускаються помилок, які спричиняють проблеми з надійністю. Знамениті Audi R8 і TT, відомі своєю швидкістю та продуктивністю, зіткнулися поломками, що підкосили їх позиції на ринку.
Проблеми з двигуном
Попри численні вдосконалення, двигун BMW N63B44 V8 з подвійним турбонаддувом продовжує стикатися з такими проблемами як підтікання інжектора та гідроудари. Крім того, цей двигун не знижує споживання моторного мастила.
До проблемних входять і автомобілі Volkswagen Auto Group (VAG) з 1,8- та 2-літровими двигунами EA888 також мають загальну проблему – споживання масла. Ця проблема передається з покоління до покоління і залишається нерозв’язною для інженерів.
Автомобілі Opel, які виробляються до 2015 року, особливо з 1,4-літровим двигуном, регулярно стикаються з проблемами. Прискорене висихання прокладок у теплообміннику призводить до змішування олії з антифризом. Сприйнятливість до слабких поршнів, подовжених ланцюгів ГРМ та несправностей системи охолодження ще більше ускладнює випробування.
Ненадійні моделі
Експерти визнали, що Audi A6, що випускався з 2011 по 2018 рік, виявилися найбільш ненадійними. Слабкий ланцюг ГРМ у поєднанні з частими поломками електроніки стали основою такого іміджу. З аналогічними проблемами зіткнувся й Opel, зокрема модель Astra.
Інші проблемні німецькі моделі
Кросовери BMW X3, починаючи з 2009 року, через періодичні відмови турбонагнітача і стартера.
Mercedes-Benz E-Class, зокрема модель E200, стикається із проблемою ланцюгів ГРМ, тонких, як велосипедні ланцюги. Електричні збої постійно супроводжують Mercedes-Benz A-Class, починаючи з 2018 року модельного року. Власники Mercedes-Benz GLA після 2012 року випуску також стикаються із проблемами, пов’язаними з ланцюгом ГРМ.
Проблеми збирання
Окрім механічних проблем, німецька автомобільна промисловість стикається з проблемами при складанні. Різні проміжки кузова, скрипучі панелі, пластикові компоненти та несправна електроніка стають нормою. Всі компанії, від Audi та BMW до Opel та Mercedes-Benz стали свідченням того, масове виробництво стає причиною проблем з двигунами, електронікою та неякісним складанням салону.
Ціни на солодощі зростають, і очікується, що вартість цукру значно зросте наступного року. Аналітики прогнозують,…
Казахстан планує збільшення щорічного обсягу постачання нафти трубопроводом Баку – Тбілісі – Джейхан (БТД) з…
Задньопривідні автомобілі поступово стають менш поширеними, ніж моделі з переднім і повним приводом, але залишаються…
Міністерство внутрішніх справ Німеччини повідомило, що на тлі зростання напруженості у відносинах з Росією у…
Попри війну, побутові споживачі в Україні мають оплачувати комунальні послуги. Зокрема, необхідно платити за газ, світло,…
У ніч на 26 листопада російські загарбники вдарили по електроінфраструктурі Тернополя. Через це в місті…