У Toyota відібрали звання найдорожчого автомобільного бренду

Перше місце у рейтингу Brand Finance Global 500 посілаTesla Ілона Маска.У Brand Finance Global 500 підрахували, що вартість Tesla за рік зросла на 44 відсотки, до 66,2 мільярда доларів, пише Експерт з посиланням на MMR.
Друге місце серед найдорожчих автобрендів посів Mercedes-Benz (падіння на три відсотки до 58,8 мільярда доларів), а Toyota оцінили в 52,5 мільярда доларів (мінус 18 відсотків).
Серед лідерів зі зростання вартості бренду також виявився китайський автоконцерн BYD (зростання на 57 відсотків, до 10,1 мільярда доларів), що виробляє акумуляторні та гібридні електромобілі, автобуси, вантажівки, електричні велосипеди та вилкові навантажувачі.

Укладачі рейтингу зазначили, що результати Tesla та BYD пов’язані зі зростанням попиту на електромобілі в рамках глобального переходу до низьковуглецевої економіки.
Перше місце в Brand Finance Global 500 серед усіх брендів знову зайняла американська Amazon, хоча 2022-го вартість її бренду впала на 15 відсотків, з 350,3 до 299,3 мільярда доларів. Друге місце дісталося Apple (падіння на 16 відсотків, з 355,1 до 297,5 мільярда доларів), а третій рядок – Google (281,4 мільярда доларів).
 

Новости партнеров

Подписаться
Уведомить о
guest
0 Комментарий
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии