Volkswagen відроджує легендарний бренд

Volkswagen відроджує бренд Scout для виробництва міцних позашляховиків. Компанія відродить класичну табличку з назвою International Harvester Scout, схожого на джип позашляховика 60-х і 70-х років, і заповнить ту ж нішу, що і Rivian R1T, як електричний конкурент вантажівкам для ентузіастів бездоріжжя, таким як Ford Raptor, Jeep Gladia і їм подібні, але за нижчою ціною, ніж Rivian. Про це інформує Експерт з посиланням на MMR.

Минулого року з’явилися чутки про те, що VW подумує про повернення бренду Scout (права на який вони щойно отримали у 2021 році), щоб вийти на ринок США, де позашляховики популярні, а VW історично відставав. Бос VW America Йохан де Нісшен заявив, що хотів би побачити щось подібне до Rivian, але «за ціною 40 000 доларів замість 70 000 доларів» — хоча заявлена ​​ціна передувала багатьом проблемам з інфляцією та поставками, які вдарили по ринку.

Тепер неназвані джерела у VW повідомили, що план, схоже, реалізується. У разі затвердження план виведе позашляховики та вантажівки Scout на ринок США у 2026 році з кінцевою метою продажу 250 000 одиниць на рік. В даний час немає планів щодо виведення Scout на ринок деінде, хоча такі рішення можуть бути прийняті в майбутньому.

Новости партнеров

Подписаться
Уведомить о
guest
0 Комментарий
Межтекстовые Отзывы
Посмотреть все комментарии