Розробники Instagram ніколи не розкривали таємниць своїх алгоритмів.Проте сьогодні вони чомусь вирішили розповісти, як працюють Рекомендації, пише itsider.com.ua.
Зокрема, компанія систематизувала інформацію за місцями, де користувач бачить контент. Йдеться про пошук, Історії, головну стрічку, Reels. Для усіх цих категорій рекомендації працюють по-різному. “Instagram не має єдиного алгоритму, який контролює, що люди роблять і чого не бачать у додатку”, – каже очільник соцмережі Адам Моссері.
У Stories контент відображається на основі того, як часто користувач переглядає той чи то обліковий запис, ставить лайки чи відповідає в особистих повідомленнях. У головній стрічці порядок дописів визначається минулою активністю.
Алгоритми Reels використовують такі ж дані, тобто якщо ви вподобали відео, зберегли і т.д. А якщо ви додивились ролик до кінця, значить, він вам цікавий, і подібних пропонуватиметься все більше. Рекомендації в Explore надходять від акаунтів, з якими ви ніколи не взаємодіяли, але ґрунтуються на таких же засадах.
Моссері також розповів про “тіньовий бан”. Ним творці соцмережі позначають тих, обліковий запис яких обмежується без чіткого обґрунтування. Компанія наразі працює над покращенням прозорості цих банків. Також буде функція оскарження тіньового блокування.
Українські біженці, які знайшли тимчасовий захист у Чехії, не лише адаптуються, а й активно підтримують…
Зима – ідеальний час, щоб додати яскравих акцентів у свій гардероб за допомогою стильних аксесуарів.…
Державна служба статистики України повідомила про значне підвищення тарифів на комунальні послуги у період з…
На Софіївській Борщагівці у передмісті Києва ввечері у п'ятницю, 22 листопада, вибухнули два трансформатори, у новобудовах…
Жінка була вражена, коли зруйнувала стіну у своєму будинку 1870 року і виявила за нею…
Ілон Маск, засновник Tesla і SpaceX, оновив свій фінансовий максимум, досягнувши статків у $347,8 мільярда. Ключовим…