Розробники Instagram ніколи не розкривали таємниць своїх алгоритмів.Проте сьогодні вони чомусь вирішили розповісти, як працюють Рекомендації, пише itsider.com.ua.
Зокрема, компанія систематизувала інформацію за місцями, де користувач бачить контент. Йдеться про пошук, Історії, головну стрічку, Reels. Для усіх цих категорій рекомендації працюють по-різному. “Instagram не має єдиного алгоритму, який контролює, що люди роблять і чого не бачать у додатку”, – каже очільник соцмережі Адам Моссері.
У Stories контент відображається на основі того, як часто користувач переглядає той чи то обліковий запис, ставить лайки чи відповідає в особистих повідомленнях. У головній стрічці порядок дописів визначається минулою активністю.
Алгоритми Reels використовують такі ж дані, тобто якщо ви вподобали відео, зберегли і т.д. А якщо ви додивились ролик до кінця, значить, він вам цікавий, і подібних пропонуватиметься все більше. Рекомендації в Explore надходять від акаунтів, з якими ви ніколи не взаємодіяли, але ґрунтуються на таких же засадах.
Моссері також розповів про “тіньовий бан”. Ним творці соцмережі позначають тих, обліковий запис яких обмежується без чіткого обґрунтування. Компанія наразі працює над покращенням прозорості цих банків. Також буде функція оскарження тіньового блокування.
Наступного тижня в Україні очікується помірно тепла погода, з періодичними дощами, які подекуди супроводжуватимуться грозами. Про…
На деяких клієнтів ПриватБанку не буде поширюватись ліміт на перекази з картки на картку, встановлений…
В українському сегменті Інтернету обговорюють історію, пов’язану з моделлю OnlyFans. Дівчина розповіла подробиці свого інтимного життя,…
Юрист Роман Симутін прокоментував можливі штрафи для військовозобов'язаних, зазначивши, що хоча наразі ситуація не надто…
В одному з сіл у Шептицькому районі виявили мертвими подружжя. Зловмисник втік з місця події…
В Україні змінилися терміни явки резервістів та військовозобов'язаних до терцентрів комплектування та соцпідтримки (ТЦК) за…