Розробники Instagram ніколи не розкривали таємниць своїх алгоритмів.Проте сьогодні вони чомусь вирішили розповісти, як працюють Рекомендації, пише itsider.com.ua.
Зокрема, компанія систематизувала інформацію за місцями, де користувач бачить контент. Йдеться про пошук, Історії, головну стрічку, Reels. Для усіх цих категорій рекомендації працюють по-різному. “Instagram не має єдиного алгоритму, який контролює, що люди роблять і чого не бачать у додатку”, – каже очільник соцмережі Адам Моссері.
У Stories контент відображається на основі того, як часто користувач переглядає той чи то обліковий запис, ставить лайки чи відповідає в особистих повідомленнях. У головній стрічці порядок дописів визначається минулою активністю.
Алгоритми Reels використовують такі ж дані, тобто якщо ви вподобали відео, зберегли і т.д. А якщо ви додивились ролик до кінця, значить, він вам цікавий, і подібних пропонуватиметься все більше. Рекомендації в Explore надходять від акаунтів, з якими ви ніколи не взаємодіяли, але ґрунтуються на таких же засадах.
Моссері також розповів про “тіньовий бан”. Ним творці соцмережі позначають тих, обліковий запис яких обмежується без чіткого обґрунтування. Компанія наразі працює над покращенням прозорості цих банків. Також буде функція оскарження тіньового блокування.
Верховна Рада України розгляне законопроект №11302, який може змінити правила укладання договорів найму та позички…
В умовах зростаючих витрат на подорожі, багато хто вважає вартість авіаперельотів головною перепоною на шляху…
У суботу, 6 жовтня, ізраїльські військові завдали п'ять авіаударів по південних околицях Бейрута. Офіційні ліванські…
Багато українців стикаються з неочікуваними витратами в своїх комунальних рахунках, і одним із найбільш дивних…
Вдень 5 жовтня у Києві помітили незвичайну картину. По Дніпру у межах столиці пливла багатоповерхівка. Ті, хто…
Як правило, проходження військово-лікарської комісії є актуальним для військовозобов'язаних громадян, але не завжди це обов'язково…