Відмова великих компаній купувати рекламу в соцмережі Twitter може призвести до втрати 75 млн. доларів.
Про це повідомляє The New York Times.
Багато рекламодавців прийняли рішення про звільнення з майданчика після висловлювання власника Ілона Маска про євреїв.
За даними видання, такі компанії як Airbnb, Amazon, Coca-Cola і Microsoft або вже припинили розміщувати рекламу в Twitter, або планують це зробити. У списку 100 брендів, які повністю призупинили співпрацю, десятки знаходяться в “зоні ризику”. Серед них — технологічні гіганти, мережі швидкого харчування та політичні кампанії.
Як зазначає NYT, заморозка реклами припала на традиційно найсильніший квартал за виручкою для соцмереж.
Відмова компаній від покупки реклами у Twitter
Нагадаємо, напередодні Ілон Маск потрапив в антисемітський скандал, внаслідок якого вже кілька всесвітньо відомих компаній, таких як Disney, Apple та інші, зупинили свою діяльність у соціальній мережі Х.
Нещодавно відділ комунікацій Європейської комісії звернувся до всіх виконавчих служб ЄС з проханням припинити показ реклами в соцмережі Х. Дані дії планують запровадити на тлі занепокоєння щодо поширення там дезінформації.
Пізніше Маск прокоментував антисемітський скандал, який спровокував рекламний бойкот його соціальної мережі. У повідомленні він заперечував свою причетність до антисемітських висловлювань, а всі звинувачення у ЗМІ назвав фальшивими.
В Україні продовжили воєнний стан і загальну мобілізацію з 10 листопада, тому громадянам з відстрочкою потрібно її…
Історія успіху Бернара Арно, найзаможнішої людини у світі та керівника імперії LVMH, показує, що для…
Дональд Трамп, повернення якого на посаду президента США може суттєво змінити підхід до війни в…
Україна стоїть на порозі непростої зими, але цього разу з надією уникнути планових відключень електроенергії.…
Минулого місяця війна для Росії коштувала дуже дорого — і не лише у фінансовому еквіваленті.…
Американець нарешті здійснив свою мрію – виростити гарбуз, достатньо великий, щоб поплисти на ньому під…