Російські авіакомпанії можуть закрити з 1 січня 2025 року сотні внутрішніх рейсів через відсутність субсидій від держави, повідомили «Комерсанту» джерела у галузі.
За їх словами, Мінтранс і Росавіація не можуть погодити з Мінфіном умови надання авіаперевізникам 19 млрд. руб. на здійснення рейсів в обхід Москви, а також польоти між центральною частиною РФ, Далеким Сходом та Калінінградом. Також затримується погодження субсидій на соціально значимі маршрути Далекому Сході.
Згідно з чинним порядком, заявки на отримання субсидій мають подаватися не пізніше 1 жовтня, а їх розгляд триває не менше місяця. Зазвичай Росавіація розподіляла кошти до 1 грудня. До цієї дати перевізники вже складали розклад польотів з 1 січня і відкривали продаж квитків на рейси, що субсидуються.
Однак через ситуацію, що склалася, в ряді регіонів квитки на окремі напрямки з нового року все ще не надійшли в продаж, кажуть співрозмовники «Комерсанта». За словами одного з них, регіональна влада висловлює занепокоєння з цього приводу, оскільки отримує звернення від пасажирів. Також до питання підключилося Міноборони, яке контролює доступність квитків для військовослужбовців до місць відпочинку та лікування.
У разі відсутності субсидій авіакомпанії або відмовляться від рейсів, або будуть змушені продавати квитки за комерційною вартістю, кажуть джерела. Проте найімовірнішим варіантом вважають закриття маршрутів із низькою рентабельністю.
Близький до Мінтрансу співрозмовник «Комерсанта» пояснив, що Мінфін змінив підходи до субсидування та не приймає від відомства документи через нові бюрократичні вимоги. Ще одне джерело видання вважає, що питання затягується через можливе скорочення обсягів субсидування. “Інакше це історія про бюрократичний хаос”, – зазначив він.
У Мінтрансі заявили, що всі рішення проходять погодження з Мінфіном та Мінекономрозвитку, після чого затверджуватимуть уряд. Проте конкретних термінів у відомстві не уточнили. У Мінтрансі, у свою чергу, повідомили, що авіакомпаніям «дано вказівки щодо відкриття продажів на субсидовані напрямки з метою забезпечення пасажирів доступними квитками».
Така вказівка ставить авіакомпанії перед складним вибором: продавати квитки за заниженою ціною, ризикуючи зазнати збитків, або йти з маршруту, що може спричинити проблеми через «зростання соціальної напруженості», каже джерело «Комерсанта». Інший співрозмовник вважає, що ситуацію буде «врегульовано в авральному режимі до нового року», але деякі маршрути можуть бути недофінансовані.
Нові «енергетичні паспорти» для регіонів — звучить як щось із фантастичного серіалу, де кожна область…
Міністерство соціальної політики України повідомило, що найвища пенсія у країні нині сягає 390 000 грн.…
У 2025 році уряд України планує запровадити нові податкові зміни, які вже отримали широку підтримку…
Столичним депутатам запропонують розглянути проєкт “Детального плану територій по провулку Киянівському у Шевченківському районі м.…
Знову суд, знову драма, і, звичайно ж, знову Микола Тищенко. Цього четверга, 14 листопада, київський…
Деякі мільярдери стали доказом того, що навіть з дуже скромними початками можна досягти неймовірного успіху.…