• Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    В тренді:
    • “Сестра в Москві, чоловік у тилу”: Безугла звинуватила Єфросиніну у лицемірстві
    • Китайська компанія ввела штрафи до $280 за їжу на роботі
    • Павло Дуров включив понад 100 дітей до свого заповіту
    • Чергова ракета Ілона Маска вибухнула прямо на стартовому майданчику
    • Підвищення народжуваності не зупинить скорочення населення України
    • Зарплата в Україні перевищила довоєнний рівень у доларах
    • Чи буде Україна переходити на зимовий час восени 2025 року
    • Швейцарія готується обмежити захист для українців з «безпечних» регіонів
    • Українська
    • English
    Facebook X (Twitter) Instagram
    Експерт
    Підтримати нас
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Експерт
    Головна сторінка » Китайські маркетплейси переорієнтовуються на Європу через мита Трампа

    Китайські маркетплейси переорієнтовуються на Європу через мита Трампа

    Коломієць НадіяКоломієць Надія11 Червня 2025, 06:311 хвилина на читання Новини
    Поділитись
    Facebook Twitter Telegram

    Temu і Shein переорієнтовуються на Європу, оскільки їхній бізнес у США суттєво постраждав від несприятливої ​​торговельної політики Трампа.

    Про це повідомляє CNBC.

    Однак бюджетні додатки для електронної комерції можуть не отримати позитивного сприйняття на своїх нових цільових ринках. Видання зазначає, що протягом останніх тижнів у ЄС було подано скарги проти Temu та Shein, у яких їх звинувачують у недобросовісній бізнес-тактиці. Водночас відбувається підготовка нового фіксованого збору у розмірі 2 євро на раніше безмитні невеликі посилки з онлайн-майданчиків, зокрема Temu та Shein.

    Видання зазначає, що ці події можуть погіршити ситуацію на ринку для платформ, оскільки їхній бізнес вже постраждав від травневого закриття звільнення від тарифів на дрібні посилки в США. Також Temu і Shein постраждали від нових мит у розмірі 54%, або $100, для тих, що надсилаються поштою.

    Видання зазначає, що Temu і Shein збільшили свої витрати на рекламу в Європі, зокрема у Великій Британії та Франції, що на думку журналістів, відображає їхній відхід від США. Споживчі витрати Temu в США в травні впали на 36% порівняно з минулим роком, а Shein – на 13%.

    європа маркетплейси Трамп

    Читайте також

    Масові відключення світла у Києві: ДТЕК попередила українців після жорстокого удару

    Психологи визначили вік, коли ми стаємо схожими на батьків

    Профільна освіта в Україні: які нововведення чекають школярів

    Останні новини
    Сьогодні

    “Сестра в Москві, чоловік у тилу”: Безугла звинуватила Єфросиніну у лицемірстві

    13:11

    Китайська компанія ввела штрафи до $280 за їжу на роботі

    12:18

    Павло Дуров включив понад 100 дітей до свого заповіту

    12:07

    Чергова ракета Ілона Маска вибухнула прямо на стартовому майданчику

    11:20

    Підвищення народжуваності не зупинить скорочення населення України

    10:19

    Зарплата в Україні перевищила довоєнний рівень у доларах

    10:05

    Чи буде Україна переходити на зимовий час восени 2025 року

    10:00

    Швейцарія готується обмежити захист для українців з «безпечних» регіонів

    09:26

    “Рзігрався апетит”: В Ізраїлі пригрозили атакувати ядерну програму Пакистану

    09:20

    Українцям пробачать борги: ФОПам підготували податкову амністію

    09:11
    Дивитись ще
    Категорії новин
    • Всі новини
    • Україна
    • Політика
    • Економіка
    • Світ
    • Стиль життя
    • Авто
    • Технології
    • Суспільство
    • Здоров’я
    Інформація
    • Про проект
    • Автори
    • Редакційна політика і стандарти
    • Політика конфіденційності
    • Правила коментування
    • Контакти
    expert.in.ua © 2025 Всі права захищено.

    Введіть вище запит та натисніть Enter для пошуку. Натисніть Esc, щоб скасувати.