Модний бренд спіймали на халтурі: його сукні придумав штучний інтелект

Вірусний модний бренд Selkie, який позиціонує себе як прихильника “повільної моди” та сталого розвитку, нещодавно був викритий у використанні генеративного ШІ для створення своїх дизайнів. Компанія випустила свою колекцію до Дня Святого Валентина 2024 року під назвою “Дім там, де серце” – Home Is Where the Heart Is -17 січня, після чого піддалася критиці з боку споживачів.

З котиками все ок, а от з цуциком вийшла помилочка

У пості в Instagram бренд продемонстрував кілька нових виробів, але глядачі швидко помітили, що щось не так. У колекції було представлено кілька суконь і світшотів з візерунками котів і собак, але на одному з них було зображено цуценя, у якого виявилось забагато пальців на ногах, пише BBC.

Коментатори соцмереж розкритикували бренд за використання штучного інтелекту, що спонукало представників бренду відповісти, опублікувавши власний коментар про появу штучного інтелекту в моді.

Бренд Selkie вирізняється характерними принтами та силуетами суконь, які легко впізнати.

“Тема мистецтва та штучного інтелекту продовжує залишатися поляризуючою, деякі художники виступають за, а інші – проти. Наша засновниця сама художниця і протягом багатьох років використовувала багато різних технік у дизайні Selkie. Вона акварелістка, ілюстраторка, графічна дизайнерка тощо. Для художниці, яка любить технології та бачить, як інші бренди вже використовують штучний інтелект у різні способи, було важливо вивчити цей новий засіб (…)

Ця колекція була розроблена рік тому, (…) якщо це майбутнє моди, то Selkie знаходиться попереду (…) Ми з нетерпінням чекаємо, як ця колекція буде сприйнята, і ми будемо використовувати відгуки клієнтів, щоб визначити, чи можемо використовувати ШІ в майбутньому”, – написали вони, маючи на увазі роботи засновниці Selkie Кімберлі Гордон, створені за допомогою ШІ. 

В коментарях пишуть, що здивовані тим, що бренд продовжує захищати помилки ШІ.

“На додачу до всього, що мене турбує, Selkie продовжує захищати цей дизайн з проблемами якості в самому візерунку… 😅 Я люблю цей бренд, завжди любила ваші принти і раніше не помічала помилок. Але тут є дуже очевидні проблеми з якістю”, – пишуть споживачки модного одягу.

Колекція дуже весняна й легка, але споживачкам не зайшла!

Модниці одностайно висловили розчарування. 

“Це розчаровує… Так чи інакше, давайте перейдемо до брендів, які цінують і поважають декоративно-прикладне мистецтво”, – вони додали, що поважали бренд за несхожість на інших, аж тут раптом виявилось, що конкурентні перегони на модному ринку – для нього пріорітетніші за думку прихильників. 

Selkie – не перші й не єдині

І дійсно, Selkie – далеко не перший модний бренд, який використовує генеративний ШІ. У 2023 році Valentino створив згенеровані штучним інтелектом візуальні ефекти для своєї кампанії Essential. Prada, Gucci й Levi’s також створювали рекламу з використанням ШІ. Тоді ці кроки теж викликали негативну реакцію споживачів – через використання згенерованих штучним інтелектом зображень людей замість живих моделей.

Деякі модні бренди не лише використовують ШІ в рекламі, а й створюють цілі колекції з його допомогою. У Нью-Йорку навіть проводиться Тиждень моди зі штучним інтелектом, присвячений показу останніх новинок. Бренди швидкої моди, такі як H&M, повністю покладаються на штучний інтелект. Минулого року H&M’s Creator Studio навіть почала дозволяти клієнтам створювати власні дизайни, які згодом друкуються на одязі за допомогою нової платформи генеративного ШІ Stable Diffusion.

Помилку побачили саме на тваринному принті.

Згідно ж зі звітом Mckinsey за 2023 рік, використання генеративного ШІ може додати близько 275 мільярдів доларів до операційного прибутку секторів одягу, моди та розкоші. Цей дохід, безумовно, мотивує бренди використовувати ШІ.

Ольга Степанова

Recent Posts

Путін може застосувати ядерну зброю лише за однієї умови – Клімкін

Використання Російською Федерацією ядерної зброї є малоймовірним, але можливим. Таку думку висловив у коментарі на YouTube-каналі LIGAnet…

5 хв. ago

У Росії багатодітна родина планує назвати дитину на честь ракети «Орєшнік»

Багатодітна родина із Набережних Челнів готова назвати свого п’ятнадцятого спадкоємця Орєшнік або Орєшніца – на…

14 хв. ago

Нардеп Гончаренко спростував здобутки Укрнафти, озвучені Президентом

Під виглядом "успіху" Укрнафти демонструються фактично результати роботи двох підприємств (Укрнафта і Укртатнафта) під управлінням…

23 хв. ago

Три роки до нового удару Росії: попередження Залужного

Україна має щонайменше три роки, перш ніж Росія накопичить необхідні ресурси для масштабного наступу на…

31 хв. ago

Вже до кінця листопада: чоловіків молодших 25 років теж забиратимуть до ЗСУ

До кінця листопада 2024 року Генеральний штаб Збройних сил України представить оновлений план укладання контрактів…

38 хв. ago

У порту Гамбурга дрон стежив за британським авіаносцем, – BILD

Цього тижня в Німеччині до гамбурзького порту зайшов британський авіаносець HMS Queen Elizabeth. У ніч…

47 хв. ago