Які парфуми вважаються позбавленими смаку: топ-5 ароматів, які не обирають багаті жінки

Сьогодні світ парфумерії змінюється швидше, ніж будь-коли. Те, що вважалося класикою і обов’язковим атрибутом розкішного образу, часом раптово втрачає статус актуальності. Деякі аромати, які раніше зустрічалися повсюдно, пішли з авансцени і вже рідко обираються справжніми поціновувачами витонченого смаку. Давайте розберемося, які саме парфуми втратили свою актуальність у світі модних трендів і більше не привертають увагу багатих жінок, які прагнуть сучасного стилю.

Chanel No.5

Легендарний аромат, що випускається з 1921 року, став символом парфумерної розкоші. Однак через довгу популярність, Chanel No.5 став дещо передбачуваним і, на думку багатьох, навіть “черговим”. Сучасні модниці шукають щось більш інноваційне та динамічне, ніж важка класика. Цей аромат більше підходить для прихильниць ретро-стилю, ніж для любительок трендів.

Dior J’adore

Колись J’adore був одним з найпопулярніших ароматів, з упізнаваним флаконом і рекламними кампаніями, що задавали тон в індустрії. Але насичений і квітковий букет аромату з часом втратив свою актуальність, і зараз модні жінки часто обходять його стороною, обираючи незвичніші та багатошаровіші композиції. J’adore залишається хорошим вибором для шанувальників класики, але більше не асоціюється зі справжньою парфумерною новизною.

Yves Saint Laurent Black Opium

Цей аромат справив ефект вибуху, коли вперше з’явився на полицях магазинів, але його надмірна популярність зіграла з ним злий жарт. Black Opium став настільки поширеним, що втратив індивідуальність і свіжість, і тепер сприймається як побитий аромат. Парфуми з кавовими і солодкими нотами, як і раніше, залишаються в тренді, але заможні жінки віддають перевагу складнішим і унікальним поєднанням.

Viktor & Rolf Flowerbomb

Flowerbomb, відомий своїм яскравим і інтенсивним квітковим звучанням, втратив колишню чарівність. Зараз модні жінки віддають перевагу легким, повітряним ароматам, які звучать природно і не перенасичені композицією. Хоча Flowerbomb зберігає прихильників серед тих, хто віддає перевагу багатій квітковій палітрі, він уже не відповідає тренду на мінімалізм і природність.

Thierry Mugler Angel

Angel колись був революційним, завдяки своїй гурманській і солодкій композиції. Але тепер його великовагові та насичені ноти стали ознакою “минулого часу”. Модні жінки схильні обирати м’якші та ненав’язливіші аромати, замість густих і “солодких до нудотності”. Angel втратив свою привабливість серед сучасних леді, які прагнуть легкості та невимушеності.

Ткаченко Валентина

Recent Posts

Йдете в магазин – захопіть корвалол: ціни на ключові продукти стали “непідйомними”

Ціни на овочі, що часто споживаються, включаючи картоплю, цибулю, огірки і томати, значно зросли в…

48 секунд ago

ТЦК завітали у школи Львова: у чому причина

У Львові працівники ТЦК вирішили активно залучати старшокласників до військової служби. Вони вже почали проводити…

10 хв. ago

Українцям прийде третя платіжка за газ: додали нову послугу

Цієї осені українці почали отримувати нові платіжки за технічний огляд внутрішньобудинкових систем газопостачання, відомі як…

22 хв. ago

До виборів менш ніж 2 тижні: у кого більше шансів стати новим президентом США

Вибори у Сполучених Штатах відбудуться вже 5 листопада. Інтрига там дійсно неймовірна.Про це 24 Каналу розповів політолог…

31 хв. ago

Масштабне зростання тарифів на комунальні послуги: українців готують до потужного стрибка

Українці зіткнулися з багаторазовим підвищенням тарифів на комунальні послуги і очікується, що ця тенденція збережеться…

40 хв. ago

Американці готуються до громадянської війни після виборів? Дані опитування

Чверть американців упевнені, що після президентських виборів у США розпочнеться громадянська війна. Про це пише Time із посиланням на результати…

49 хв. ago