Які парфуми вважаються позбавленими смаку: топ-5 ароматів, які не обирають багаті жінки

Сьогодні світ парфумерії змінюється швидше, ніж будь-коли. Те, що вважалося класикою і обов’язковим атрибутом розкішного образу, часом раптово втрачає статус актуальності. Деякі аромати, які раніше зустрічалися повсюдно, пішли з авансцени і вже рідко обираються справжніми поціновувачами витонченого смаку. Давайте розберемося, які саме парфуми втратили свою актуальність у світі модних трендів і більше не привертають увагу багатих жінок, які прагнуть сучасного стилю.

Chanel No.5

Легендарний аромат, що випускається з 1921 року, став символом парфумерної розкоші. Однак через довгу популярність, Chanel No.5 став дещо передбачуваним і, на думку багатьох, навіть “черговим”. Сучасні модниці шукають щось більш інноваційне та динамічне, ніж важка класика. Цей аромат більше підходить для прихильниць ретро-стилю, ніж для любительок трендів.

Dior J’adore

Колись J’adore був одним з найпопулярніших ароматів, з упізнаваним флаконом і рекламними кампаніями, що задавали тон в індустрії. Але насичений і квітковий букет аромату з часом втратив свою актуальність, і зараз модні жінки часто обходять його стороною, обираючи незвичніші та багатошаровіші композиції. J’adore залишається хорошим вибором для шанувальників класики, але більше не асоціюється зі справжньою парфумерною новизною.

Yves Saint Laurent Black Opium

Цей аромат справив ефект вибуху, коли вперше з’явився на полицях магазинів, але його надмірна популярність зіграла з ним злий жарт. Black Opium став настільки поширеним, що втратив індивідуальність і свіжість, і тепер сприймається як побитий аромат. Парфуми з кавовими і солодкими нотами, як і раніше, залишаються в тренді, але заможні жінки віддають перевагу складнішим і унікальним поєднанням.

Viktor & Rolf Flowerbomb

Flowerbomb, відомий своїм яскравим і інтенсивним квітковим звучанням, втратив колишню чарівність. Зараз модні жінки віддають перевагу легким, повітряним ароматам, які звучать природно і не перенасичені композицією. Хоча Flowerbomb зберігає прихильників серед тих, хто віддає перевагу багатій квітковій палітрі, він уже не відповідає тренду на мінімалізм і природність.

Thierry Mugler Angel

Angel колись був революційним, завдяки своїй гурманській і солодкій композиції. Але тепер його великовагові та насичені ноти стали ознакою “минулого часу”. Модні жінки схильні обирати м’якші та ненав’язливіші аромати, замість густих і “солодких до нудотності”. Angel втратив свою привабливість серед сучасних леді, які прагнуть легкості та невимушеності.

Ткаченко Валентина

Recent Posts

Мобілізація чоловіків з інвалідністю: кого можуть відправити на фронт

В Україні для деяких категорій громадян призовного віку діє відстрочка від мобілізації, серед них - особи з інвалідністю.…

6 хв. ago

Картопля в духовці виходить із хрусткою скоринкою: потрібно просто додати один інгредієнт

Складно уявити собі більш просту і ледачу страву, ніж картопля в духовці. Вона виходить ніжною…

23 хв. ago

Сонячне затемнення в Україні 29 березня: які міста потрапили в зону видимості

Сонячне затемнення 29 березня в Україні відбудеться під час нового Місяця, коли супутник Землі частково…

32 хв. ago

Пенсія розтане як міраж: кому не вистачить стажу попри важку працю

Трудовий стаж відіграє важливу роль під час призначення пенсії та соціальних виплат. Однак правила його…

40 хв. ago

Українцям роз’яснили, чи можна отримати спадок без заповіту: що каже закон

У Міністерстві юстиції пояснили, що спадкування - це перехід прав та обов’язків (спадщини) від фізичної особи,…

47 хв. ago

Новий тариф на газ доведе до нападу: куб у 2025 році може коштувати 21 гривню

В Україні 98% домогосподарств нині платять фіксовану ставку в 7,96 грн за куб газу, що…

56 хв. ago