Аромати з 90-х знову в тренді: чим пахнуть головні модниці

Дев’яності були золотою епохою парфумерії, коли аромати були сміливими, впізнаваними і незабутніми. Парфумерні бренди створювали композиції, які стали іконами того часу – насичені, стійкі, такі, що викликають емоції та миттєво впізнавані.

Деякі з них зараз знову в тренді. Розповідаємо, які саме.

Calvin Klein CK One (1994)

Один із перших унісекс-ароматів, який став справжньою революцією у світі парфумерії. CK One – це свіжа композиція, що поєднує бергамот, зелений чай, ананас і мускус, створюючи відчуття чистоти і легкості. Сьогодні аромат знову актуальний завдяки поверненню тренду на гендерно-нейтральні парфуми.

Thierry Mugler Angel (1992)

Цей аромат змінив індустрію, представивши новий клас – гурманські аромати. Angel – це поєднання шоколаду, карамелі, ванілі, пачулів і бергамота, що створює незабутній солодкий і глибокий шлейф. У 2020-х культові солодкі ноти знову в моді, а оновлені версії Angel знаходять відгук у сучасних парфумерних любителів.

Dior Dune (1991)

Цей м’який східно-деревний аромат передає відчуття літнього бризу і теплого піску. У ньому сплітаються ноти мандарина, палісандра, ванілі й амбри, створюючи заспокійливий, але водночас складний парфум. Сьогодні Dune переживає другу хвилю популярності, оскільки тренд на вінтажну парфумерію набирає обертів.

Yves Saint Laurent Opium (перевидання 1995)

Хоча оригінальний Opium з’явився в 70-х, його версія 90-х років стала ще більш впізнаваною і затребуваною. Це глибокий східний аромат з нотами гвоздики, кориці, ванілі та ладану. Він залишається популярним серед тих, хто любить інтенсивні, тягучі й загадкові композиції.

Lancôme Trésor (1990)

Розкішний і жіночний аромат з нотами персика, абрикоса, троянди, ірису і ванілі, який втілює в собі тепло, романтику і благородство. Останніми роками інтерес до Trésor знову зріс, оскільки тренд на пудрові та квіткові аромати знову в моді.

Jean Paul Gaultier Classique (1993)

Флакон у вигляді жіночого силуету став одним з найбільш впізнаваних у світі парфумерії. Сам аромат – спокусливе поєднання троянди, імбиру, ванілі та амбри, що створює теплий, чуттєвий і стійкий шлейф. Сьогодні Classique залишається затребуваним завдяки ретро-ноткам і неперевершеній елегантності.

Ковальчук Світлана

Recent Posts

Майже 80 млн хочуть витрати на кальсони для нацгвардійців. Усі подробиці тендеру

Національна гвардія України хоче витрати майже 80 млн гривень на білизну для військових. Йдеться про масштабну закупівлю…

6 хв. ago

Зеленський доручив перевірити чиновників на поліграфі: що сталося

Глава української держави Володимир Зеленський доручив Службі безпеки розслідувати витік останньої пропозиції США щодо отримання…

15 хв. ago

США можуть отримувати 600 мільярдів доларів на рік з нових митних зборів

Очільник міністерства фінансів США Скотт Бессент заявив, що митні збори можуть принести його країні до…

24 хв. ago

Тотальний жах: Росію охопили масштабні пожежі та урагани

У Сибіру через сильний ураган почалося поширення ландшафтних пожеж, вогонь перекидається на будинки. Влада звертається…

32 хв. ago

Інакше штраф 17 000 грн: водіїв зобов’язали оформити ще одну страховку – Автотема

В Україні водії пасажирського транспорту зобов’язані мати індивідуальний страховий поліс на додаток до ОСЦПВ. Порушення…

41 хв. ago

Немає грошей – віддавайте землю: новий рівень боротьби з боржниками

Для стягнення боргів за комунальні послуги підприємства дедалі частіше звертаються до суду. Через ігнорування рахунків…

50 хв. ago