Аромати з 90-х знову в тренді: чим пахнуть головні модниці

Дев’яності були золотою епохою парфумерії, коли аромати були сміливими, впізнаваними і незабутніми. Парфумерні бренди створювали композиції, які стали іконами того часу – насичені, стійкі, такі, що викликають емоції та миттєво впізнавані.

Деякі з них зараз знову в тренді. Розповідаємо, які саме.

Calvin Klein CK One (1994)

Один із перших унісекс-ароматів, який став справжньою революцією у світі парфумерії. CK One – це свіжа композиція, що поєднує бергамот, зелений чай, ананас і мускус, створюючи відчуття чистоти і легкості. Сьогодні аромат знову актуальний завдяки поверненню тренду на гендерно-нейтральні парфуми.

Thierry Mugler Angel (1992)

Цей аромат змінив індустрію, представивши новий клас – гурманські аромати. Angel – це поєднання шоколаду, карамелі, ванілі, пачулів і бергамота, що створює незабутній солодкий і глибокий шлейф. У 2020-х культові солодкі ноти знову в моді, а оновлені версії Angel знаходять відгук у сучасних парфумерних любителів.

Dior Dune (1991)

Цей м’який східно-деревний аромат передає відчуття літнього бризу і теплого піску. У ньому сплітаються ноти мандарина, палісандра, ванілі й амбри, створюючи заспокійливий, але водночас складний парфум. Сьогодні Dune переживає другу хвилю популярності, оскільки тренд на вінтажну парфумерію набирає обертів.

Yves Saint Laurent Opium (перевидання 1995)

Хоча оригінальний Opium з’явився в 70-х, його версія 90-х років стала ще більш впізнаваною і затребуваною. Це глибокий східний аромат з нотами гвоздики, кориці, ванілі та ладану. Він залишається популярним серед тих, хто любить інтенсивні, тягучі й загадкові композиції.

Lancôme Trésor (1990)

Розкішний і жіночний аромат з нотами персика, абрикоса, троянди, ірису і ванілі, який втілює в собі тепло, романтику і благородство. Останніми роками інтерес до Trésor знову зріс, оскільки тренд на пудрові та квіткові аромати знову в моді.

Jean Paul Gaultier Classique (1993)

Флакон у вигляді жіночого силуету став одним з найбільш впізнаваних у світі парфумерії. Сам аромат – спокусливе поєднання троянди, імбиру, ванілі та амбри, що створює теплий, чуттєвий і стійкий шлейф. Сьогодні Classique залишається затребуваним завдяки ретро-ноткам і неперевершеній елегантності.

Ковальчук Світлана

Recent Posts

Що робити, коли прийшла повістка, а у вас відстрочка: коментар юриста

Військовий стан та загальна мобілізація в Україні триватиме до 7 лютого 2025 року, але деякі…

7 хв. ago

Водії більше не зможуть “обдурювати” камери: як працюватиме нова система фіксації

Міністерство внутрішніх справ України разом із народними депутатами підготували законопроєкт, який внесе зміни у фіксації перевищення швидкості.…

15 хв. ago

Українці ризикують залишитися без води: експерт попередив про небезпеку

Приватизація водоканалів може перетворитися на справжню катастрофу. У Європі цей шлях вважають небезпечним, тому суворо…

27 хв. ago

Хто зі студентів може не проходити БЗВП: розʼяснення

Базову військову підготовку (БЗВП) з вересня 2025 року проходитимуть усі студенти закладів вищої освіти, які навчаються за…

36 хв. ago

У Британії з’явиться найбільший в історії тунель через Темзу

Велика Британія дала «зелене світло» будівництву нового і найбільшого автодорожнього тунелю через Темзу на південному сході…

44 хв. ago

В Україні на АЗС здешевшав бензин: що буде з цінами на пальне далі

Навесні вартість бензину на українських АЗС знизилися. Станом на 25 березня ціна літру бензину А-95 у середньому становить…

51 хв. ago