Аромати з 90-х знову в тренді: чим пахнуть головні модниці

Дев’яності були золотою епохою парфумерії, коли аромати були сміливими, впізнаваними і незабутніми. Парфумерні бренди створювали композиції, які стали іконами того часу – насичені, стійкі, такі, що викликають емоції та миттєво впізнавані.

Деякі з них зараз знову в тренді. Розповідаємо, які саме.

Calvin Klein CK One (1994)

Один із перших унісекс-ароматів, який став справжньою революцією у світі парфумерії. CK One – це свіжа композиція, що поєднує бергамот, зелений чай, ананас і мускус, створюючи відчуття чистоти і легкості. Сьогодні аромат знову актуальний завдяки поверненню тренду на гендерно-нейтральні парфуми.

Thierry Mugler Angel (1992)

Цей аромат змінив індустрію, представивши новий клас – гурманські аромати. Angel – це поєднання шоколаду, карамелі, ванілі, пачулів і бергамота, що створює незабутній солодкий і глибокий шлейф. У 2020-х культові солодкі ноти знову в моді, а оновлені версії Angel знаходять відгук у сучасних парфумерних любителів.

Dior Dune (1991)

Цей м’який східно-деревний аромат передає відчуття літнього бризу і теплого піску. У ньому сплітаються ноти мандарина, палісандра, ванілі й амбри, створюючи заспокійливий, але водночас складний парфум. Сьогодні Dune переживає другу хвилю популярності, оскільки тренд на вінтажну парфумерію набирає обертів.

Yves Saint Laurent Opium (перевидання 1995)

Хоча оригінальний Opium з’явився в 70-х, його версія 90-х років стала ще більш впізнаваною і затребуваною. Це глибокий східний аромат з нотами гвоздики, кориці, ванілі та ладану. Він залишається популярним серед тих, хто любить інтенсивні, тягучі й загадкові композиції.

Lancôme Trésor (1990)

Розкішний і жіночний аромат з нотами персика, абрикоса, троянди, ірису і ванілі, який втілює в собі тепло, романтику і благородство. Останніми роками інтерес до Trésor знову зріс, оскільки тренд на пудрові та квіткові аромати знову в моді.

Jean Paul Gaultier Classique (1993)

Флакон у вигляді жіночого силуету став одним з найбільш впізнаваних у світі парфумерії. Сам аромат – спокусливе поєднання троянди, імбиру, ванілі та амбри, що створює теплий, чуттєвий і стійкий шлейф. Сьогодні Classique залишається затребуваним завдяки ретро-ноткам і неперевершеній елегантності.

Ковальчук Світлана

Recent Posts

Смачніше, ніж деруни: золотисті цибуляники за 10 хвилин

Цибуля може бути не тільки доповненням до салатів, супів, а також і головним інгредієнтом при…

2 години ago

Підписка на Нетфлікс і робукси: Мережу обурила “реклама” спецконтрактів для молоді

В Мережі з'явилися фото рекламних банерів, які закликають молодь приєднуватися до служби в Силах оборони…

2 години ago

Банани можуть зникнути з полиць магазинів: у чому причина

Глобальне потепління все виразніше дається взнаки. Потепління скоротить площі, придатні для вирощування бананів у Латинській…

2 години ago

Мобілізація пенсіонерів: кого можуть призвати та що робити з повісткою

В Україні чоловіки віком до 60 років можуть бути мобілізовані під час воєнного стану. Однак…

2 години ago

Пенсії немає, але субсидію дадуть: як скоротити витрати на комуналку

Багато українців, яким виповнилося 60 років, так і не змогли вийти на заслужений відпочинок. Причина…

2 години ago

Нові тарифи на електроенергію в Україні: хто платитиме більше з квітня

Уряд ухвалив відповідну постанову, яка передбачає диференційовані ціни залежно від типу лічильника та часу споживання.…

2 години ago