Італійська кінодіва Моніка Беллуччі стала обличчям нової весняно-літньої колекції Dolce & Gabbana і знялася в розкішній рекламній кампанії.
56-річна Моніка Беллуччі — головна муза і віддана прихильниця італійського модного будинку Dolce & Gabbana. Актриса нерідко вибирає вишукані вбрання бренду для публічних виходів і завжди з радістю погоджується брати участь у фотосесіях, приурочених до виходу нових колекцій.
Цього разу Моніка стала обличчям нової лінійки сумок Devotion. Кінозірка з’явилася в розкішній рекламній кампанії, зйомки якої проходили в мальовничій Італії, на озері Комо.
На нових кадрах Моніка Беллуччі постала в елегантних нарядах. Знаменитість приміряла мереживні міні-сукні, сміливі боді з прозорими накидками, а також жіночні сукні до підлоги. Для зйомки зірці зробили насичений темно-коричневий макіяж і укладку з легкими локонами.
Автором фотосесії виступив словацький фотограф Броніслав Симончик.
До слова, нещодавно дочка Моніки, Діва Кассель, знялася в рекламній кампанії аромату Dolce & Gabbana.
Вже другий день не зупиняються меми та жарти з приводу того, що у керівниці Хмельницького…
Згідно зі звітом The Times, Україна планує мобілізувати додатково 200 тисяч осіб до кінця року. Однак перспективи…
Унікальна операція Сил оборони, як зазначають у Держприкордонслужбі, дає можливість українським захисникам контролювати значну частину…
У Шелаболіхінському районі Алтайського краю прорвало дамбу, яка знесла дорогу, що з'єднує дві частини одного…
Лікар, обвинувачений у зв'язку зі смертю зірки серіалу "Друзі" Меттью Перрі, визнав себе винним у…
Все більше громадян стикаються з ризиком блокування своїх банківських карток. Бухгалтер Ольга Кулик пояснює, що…