Італійська кінодіва Моніка Беллуччі стала обличчям нової весняно-літньої колекції Dolce & Gabbana і знялася в розкішній рекламній кампанії.
56-річна Моніка Беллуччі — головна муза і віддана прихильниця італійського модного будинку Dolce & Gabbana. Актриса нерідко вибирає вишукані вбрання бренду для публічних виходів і завжди з радістю погоджується брати участь у фотосесіях, приурочених до виходу нових колекцій.
Цього разу Моніка стала обличчям нової лінійки сумок Devotion. Кінозірка з’явилася в розкішній рекламній кампанії, зйомки якої проходили в мальовничій Італії, на озері Комо.
На нових кадрах Моніка Беллуччі постала в елегантних нарядах. Знаменитість приміряла мереживні міні-сукні, сміливі боді з прозорими накидками, а також жіночні сукні до підлоги. Для зйомки зірці зробили насичений темно-коричневий макіяж і укладку з легкими локонами.
Автором фотосесії виступив словацький фотограф Броніслав Симончик.
До слова, нещодавно дочка Моніки, Діва Кассель, знялася в рекламній кампанії аромату Dolce & Gabbana.
У Швейцарії церква задля експерименту замінила у сповідальні священника на цифровий аватар Ісуса. Завдяки штучному інтелекту він…
Як стало відомо, що в Україні пенсіонери можуть користуватися пільгами на сплату земельного податку, але вони не поширюються на…
Продукти першої необхідності помітно подорожчали під тиском інфляції та інших факторів, а деякі торгові точки…
Згідно з недавнім аналізом Financial Times, мобілізаційний резерв України становить близько 3,7 млн чоловіків віком від 25…
В Україні почастішали випадки штрафування водіїв вживаних автомобілів, привезених зі США. Причина криється в технічних…
Останніми днями схоже, що у Москві з'явилася ще одна божевільна звичка. Після вечірніх лякалок Путіна,…