Site icon Експерт

Зайві кубометри: чому українці отримують завищені рахунки за воду

Українці часом стикаються із ситуацією, коли у платіжках за водопостачання з’являються кубометри, яких вони фактично не споживали. У “Київводоканалі” пояснили, чому виникають такі неточності та як запобігти переплатам.

Комунальники наголошують, що головна причина завищених сум — несвоєчасна передача показників лічильників.

Платежки за воду. Фото: скрін youtube

Нагадуємо, що з 1 по 9 число наші облікові бази закриті, і показники лічильників не приймаються. В цей час відбувається обробка даних за минулий місяць, і формуються нарахування“, – повідомили у “Київводоканалі”.

Якщо абонент не встиг передати дані в зазначені терміни, система автоматично враховує середні показники попередніх місяців. Це може призвести до появи “зайвих” кубів у рахунках.

Якщо ж клієнт не передаватиме інформацію тривалий час, розрахунки будуть усе більш неточними, а суми в платіжках – завищеними.

Лічильник води. Фото: скрін youtube

У підприємстві рекомендують регулярно контролювати свої лічильники та вчасно передавати дані. Зробити це можна з 10 числа і до кінця кожного місяця через особистий кабінет, мобільний додаток або телефоном.

Таким чином, своєчасне внесення показників допоможе уникнути зайвих витрат і забезпечить коректні нарахування за реально спожиту воду.

Читати повну версію