Київ увійшов до десятки найгірших міст світу для життя за версією The Economist (інфографіка)

Київ потрапив до десятки найгірших міст для життя другий рік поспіль через війну. Оцінка стабільності української столиці залишається низькою. Рейтинг складено за версією журналу The Economist.

Зазначається, що в самому низу рейтингу перебуває Дамаск. Сирійська столиця залишається найменш придатним для життя містом в індексі з 2013 року і набрала всього 30,7 у 2024 році. Його оцінка стабільності перебуває на рівні 20. Місто ділить результат із Карачі (Пакистан).

“Київ також показує погані результати в цій категорії, опускаючись у десятку міст-аутсайдерів індексу другий рік поспіль”, — ідеться в матеріалі.

За словами журналістів, дочірня компанія EIU розробила спеціальну формулу для оцінки придатність для життя міста. Щорічне дослідження оцінює 173 населених пункти за п’ятьма категоріями:

  • стабільність;
  • охорона здоров’я;
  • культура і навколишнє середовище;
  • освіта;
  • інфраструктура.
Індекс комфротності містФото: The Economist

Зазначається, що на першому місці в рейтингу найкращих міст для життя перебуває Відень. Місто перебуває вгорі списку третій рік поспіль. Австрійська столиця отримала ідеальні бали в чотирьох із п’яти категорій індексу, але відсутність великих спортивних заходів сприяла її нижчому результату в 93,5 зі 100 у категорії культури та довкілля.

У матеріалі йдеться про те, що три інших європейських міста увійшли до п’ятірки найкращих: Копенгаген, Цюріх і Женева. Усі три відрізняються скромною чисельністю населення, що, як правило, призводить до нижчого рівня злочинності та менш завантажених доріг і систем громадського транспорту.

Рейтинги найкращих і найгірших міст для життяФото: The Economist

Нагадаємо, 19 червня в Києві обвалився шляхопровід на Жилянській. Так, обвалився тротуар і огорожа, а уламки пошкодили автомобіль. У КМДА зазначили, що затримується рух трамваїв №1 і №3.

Крім того, ще в лютому інженер і транспортний експерт Дмитро Беспалов говорив, що мости Метро і Патона в Києві не можна використовувати, адже вони визнані непридатними. За словами експерта, є п’ять станів для критично важливих транспортних споруд: від першого нового стану до п’ятого недієздатного. Мости Патона і Метро перебувають у п’ятому стані.

Ольга Степанова

Recent Posts

Автоматичне продовження відстрочки: для кого зберігається право

В Україні триває загальна мобілізація. В цей час військовозобов’язані громадяни отримують повістки та вступають до лав…

9 хв. ago

Борг України перед Світовим банком у 2024 році зріс на 65%

2024 року борг України перед групою Світового банку збільшився на 65%. Нині ця сума становить…

22 хв. ago

Нещодавно виявлений вид грибка перетворює павуків на зомбі

Доктор Гаррі Еванс керував вченими, зокрема з Датського музею природної історії та Королівських ботанічних садів…

7 години ago

Пенсіонер, який збирає сміття виявився мільйонером: він купив свій десятий будинок

80-річний німецький пенсіонер Хайнц більше схожий на безхатька, ніж на володаря чималої нерухомості. Завдяки своєму…

7 години ago

ТЦК шкодять: військовий розповів, як вони ускладнюють життя армії, а держава за це платить

Поповнення військового складу з ТЦК викликає багато запитань: приводять наркоманів, п’яниць та хворих. Про це…

7 години ago

Мораторій на комуналку скасовується? Якими будуть тарифи на світло, опалення, газ та воду з 1 лютого

Напевно, кожному українцеві цікаво і навіть необхідно знати, чи зміняться тарифи на комунальні послуги з…

7 години ago