Родичі на мільярд: журналісти викрили нові схеми директора київського метро Брагінського

Начальник київської підземки Віктор Брагінський, який став “ексом” буквально кілька днів тому, ймовірно добре збагатився за 10 років свого головування. Журналісти BIHUS.Info накопали чимало цікавого на вже колишнього очільника підприємства і сьогодні, 18 березня, опублікували другу частину свого розслідування.

Після того, як у мережі з’явилася перша частина розслідування і її підхопили ЗМІ, зокрема “Телеграф”, мер Києва Віталій Кличко заявив, що Брагінського буде звільнено і той таки звільнився. Та розслідувачі не забарилися й опублікували нову частину, де пояснили, чому ця історія не може закінчитися простим звільненням.

“Балерина на мільярд та родичі-підрядники: метрополітен роками укладав контракти з оточенням директора Брагінського. Віктор Брагінський очолював Київський метрополітен довгі 10 років, а його рідня за цей час приросла чималими статками”, — пишуть журналісти.

І питаються “в чому ж секрет такого успіху?” Відповідь знайшлася у контрактах метрополітену.

“Саме там ми побачили: десятки мільйонів, які виділялись фірмі бізнес-партнера Брагінського; фейкову конкуренцію між компанією цього ж партнера та родинною бухгалтеркою Брагінських; контракти з фірмою, директоркою якої була сестра Брагінського; балерину, яка отримала 1,5 мільярда від метрополітену – і виявилась тещею цього самого бізнес-партнера”, — йдеться у розслідуванні.

Буквально за пів години після публікації, на другу частину розслідування відреагував міський голова столиці. Він звернувся до журналістів з проханням передати всю інформацію.

“Прошу журналістів Bihus info передати інформацію щодо фактів, оприлюднених в розслідуванні стосовно Віктора Брагінського, правоохоронним та антикорупційним органам. А до правоохоронців звертаюся щодо оперативного і відкритого для громадськості розслідування інформації Bihus Info”, — написав Кличко.

Журналісти видання BIHUS.Info підкреслюють, що найгірше в цій історії те, що сотні мільйонів “розчинилися”, тоді як київська підземка буквально воліє про термінові ремонти та реконструкцію окремих станцій.

“Ремонт, будівництво, важливі запчастини. І поки оточення директора займалось “розвитком власних бізнесів”, кияни отримували закриття станцій, аварійні ділянки в тунелях і нові станції метро, які так і не відкрились”, — насамкінець підкреслюють журналісти.

Ольга Степанова

Recent Posts

Ціни на томати в Україні летять у прірву: скільки вже коштує кілограм популярного овоча

Попит на тепличні помідори поточного тижня в Україні продовжував стрімко падати. Продавці змушені переглядати ціни в бік…

7 хв. ago

Мобілізація жінок: що зміниться у квітні та чому це важливо

Чи можуть жінки в Україні опинитися на фронті без власного бажання? Розбираємо актуальні правила мобілізації…

16 хв. ago

Як помити машину без води: екологічний та ефективний підхід

На перший погляд, мийка без води - це несподівана заявка, але таке справді можливо. Існує…

24 хв. ago

Комунальний удар торкнеться кожного: тарифи на електроенергію задумалися переглянути

В Україні зростає занепокоєння тим, що вартість електроенергії на ринку може зрости, що швидше за…

31 хв. ago

Навіть ТЦК не зацікавить: юрист пояснює з якими хворобами не мобілізують

Воєнний стан в Україні триває, а разом із ним — загальна мобілізація. Чоловіки призовного віку…

40 хв. ago

Скільки з 1 квітня платитимуть військовим: кому і за що начислять надбавки

В Україні є виплати військовим, розмір яких залежить від багатьох факторів - звання, роду військ, близькості…

49 хв. ago