Одіозна нардепка Мар’яна Безугла, яка відома своїми випадами у бік головнокомандувача Сирського, цього разу виступила з приводу ситуації з громадським транспортом у Києві.
“Дивлюсь на це все щодня… Давайте правду: Кличко безглуздо зупиняє транспорт під час тривоги, але маршрутників не зупиняє, бо вони платять. Мер знає, що робить, то ж “кеш”.
При цьому “владні утиски” в Києві для бідного мера такі, що всі правоохоронці під його контролем, а у Раду оборони Києва входить 27 людей, з яких:
8 — Кличко, його заступники та голови департаментів КМДА;
10 — голови райдержадміністрацій;
9 — представники різних силових відомств, з яких лише 3 — військові: голова 112-ї бригади ТРО, військовий комісар Київського міського ТЦК та начальник Північного київського територіального управління НГУ. Така собі “більшість” у військових із… 3 голосів. Та про все мер каже, що то військові. У мене навчився?) Але ж в Києві фронту немає, тут за тупі рішення відповідають не вони, пане Віталію”, – наголошує нардепка.
Також Безугла зазначає, що Київ не використав 20 млрд бюджету міста за 2024 рік.
“У Києві ховається від мобілізації в ДФТГ не менше ніж 30 тисяч військовозобов’язаних, а лише особиста охорона Кличка “Муніципальна варта” нараховує більше тисячі “пристосованих” парамілітарних громадян”, – зазначила нардепка.
Вона також посилається на статтю видання Texty, в якій йдеться, що 15 січня міський голова Києва Віталій Кличко написав, що Рада оборони міста, до якої входять військові, не планує переглядати рішення про зупинку транспорту під час тривог.
Єдиним доступним транспортом залишаються маршрутки. У розумінні чи то мера, чи то Ради оборони міста вони теж мають зупинятися, але ігнорують цю заборону, за що кияни їм шалено вдячні.
“Але під час тривоги маршрутки не можуть вирішити проблему сполучення між лівим і правим берегом. Вони часто і безвідносно до тривог переповнені й не завжди дублюють маршрути комунального транспорту.
До того ж іноді до зупинки маршрутки доводиться долати більшу дистанцію, ніж до зупинки громадського транспорту”, – йдеться у статті.
Зазначається, що зупинка транспорту паралізує звʼязок між лівим і правим берегом столиці, створює додаткове навантаження на маршрутки, а відновлення руху комунального транспорту після закінчення тривоги розтягується на години.
КМДА і Рада оборони міста ігнорують численні петиції киян, кожна з яких набирає достатню кількість голосів для розгляду. Це підштовхує дедалі більшу кількість людей до купівлі власного авто, що в загальному підсумку погіршує життя в місті.
Прийняття та швидке введення в дію нового Закону України "Про дошкільну освіту" спровокувало масове невдоволення…
Україна розглядає нові правила для літніх водіїв, як зазначено в законопроєкті № 8082, який було…
Взимку витрати на оплату житлово-комунальних послуг значно зростають, адже вагома частина припадає на опалення. Однак…
ВРУ внесла законопроект № 12377, пропоноване оновлення житлової політики, спрямоване на покращення чинного законодавства, яке…
Збільшення чисельності Збройних сил України саме по собі не гарантує перемогу у війні з Росією.…
До кінця 2026 року Росія планує масштабне розширення своїх збройних сил, збільшивши чисельність армії на…