Наразі у Києві ціни на проїзд у метро залишаються незмінними, 8 гривень за разову поїздку або 6,50 гривні при придбанні 50 поїздок, а також можливість “безлімітного” проїзду за 1 300 гривень на місяць.
Транспортний аналітик і співзасновник ініціативи “Пасажири Києва” Олександр Гречко пояснив, чому влада столиці поки що не планує підвищувати тарифи, пише ТиКиїв.
За словами експерта, підняття цін на метро зараз є політично невигідним для мера Києва Віталія Кличка. Це пов’язано із наближенням можливих перевиборів, тому влада не хоче ризикувати своїм рейтингом. До завершення воєнного стану вартість проїзду залишатиметься на нинішньому рівні.
Водночас, представники Департаменту транспортної інфраструктури, “Київпастрансу” та “Київського метрополітену” стверджують, що реальна економічно обґрунтована ціна проїзду мала б становити щонайменше 30 гривень. Однак, навіть за таких умов, запровадження нового тарифу не вирішить фінансові проблеми комунальних служб. Основна причина — нестабільна робота транспорту через постійні повітряні тривоги, затримки на маршрутах і технічні поломки. Це може викликати лише більше невдоволення серед мешканців столиці.
Таким чином, міська влада наразі обирає утримання старих тарифів, щоб уникнути політичних ризиків і соціального обурення, незважаючи на реальні потреби транспортної інфраструктури.
В Україні водії взимку зазвичай не переймаються тим, щоб знімати верхній одяг перед поїздкою. Однак…
Близько 41% студентів німецьких вишів висловлюють готовність до трудової еміграції після завершення навчання. Про це пише газета Welt…
У Національному банку України висловилися щодо розкриття банківської таємниці. Про це повідомляє пресслужба Нацбанку. Міністр фінансів України Сергій…
В умовах воєнного стану та загальної мобілізації в Україні кожен чоловік призовного віку зобов'язаний мати…
Міністерство оборони України попередило про серйозні наслідки для студентів, які відмовлються від проходження базової загальновійськової…
Щомісяця українці оплачують одразу дві платіжки за газ — за фактично спожитий обсяг та доставку…