До дедлайну зі здачі нової ділянки тунеля між ст.м. “Деміївська” та “Либідською”, що встановлено на 15 вересня, всередині самого тунеля курсуватиме технічний потяг. Він має обкатувати нові рейки, що встановлені всередині. Також в тунелі встановлена нова система освітлення, що відрізняє його від інших ділянок, крім того, він пофарбований у світлий колір.
Про це розповів інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин у відеоогляді з тунеля під Деміївською площею на “синій” лінії київського метрополітену. Як зазначив фахівець, новенькі, щойно змонтовані, рейки мають обов’язково пройти обкатку перед початком інтенсивного використання.
“Зараз нові рейки ще не обкатані, чому говорять, що рух мають запустити аж до 15 вересня: це значить, що пробний потяг буде кататися тунелем туди-сюди, щоб викатати рейки”, – зазначив Авдокушин, додавши, що одночасно має бути проведена велика пусконалагоджувальна та перевірочна робота з усіма інженерними мережами (сигналізація, зв’язок, живлення тощо).
Також, каже експерт з інфраструктури, в тунелі змонтовано нову систему технічного освітлення, нову контактну рейку, а також висять всі необхідні кабелі на стінах. Крім того, нову ділянку пофарбували у світлий колір – “щоб виглядав гарно”. Цікаво, що стик рейок укладено на накладках, що зроблені з полімерного матеріалу, і тримаються на 6 болтах. Між самими рейками прокладена амортизуюча прокладка, крім того, до рейок під’єднана електрика.
“На цьому стику використані діелектричні накладки, або з’єднючі пластини, і амортизуюча, і також діелектрична, прокладка між рейками. Справа в тому, що рейки мають на кожній ділянці розрив електричного ланцюга. Так система знатиме, де і який потяг перебуває в тунелі у кожен конкретний період часу”, – пояснив Авдокушин у відеоогляді.
Також Павло Авдокушин показав, як локомотивна бригада проводила вимірювання тунеля за допомогою спеціальної “рами”, або габаритного вимірювача, що має сигналізувати про можливі проблеми у новій ділянці тунеля. Конструкцію привіз спеціальний мотовоз – справжній вагон з платформою на дизельному ходу (станом на момент зйомки на лінії ще не було прокладено повністю контактну рейку, відтак, їздити колією №2 міг лише такий потяг із власним двигуном).
“Рама імітує габарит потяга і ще додаткові допуски навколо нього. Якщо габарит тунелю не витриманий, жовті “прапорці” на рамі відігнуться і покажуть, де проблема. Трохи нижче також встановлені спеціальні “закрилки”, які виконують таку ж функцію”, – додав Авдокушин.
Судячи з відео, рама показала, що тунель збудований з дотриманням усіх норм – принаймні, у старій, круглій, ділянці “прапорці” проходили зі значним запасом. Відтак, у новій ділянці прямокутного перерізу вони також сигналізували про достатній простір для руху потягів.
Голодний чоловік помер після того, як випадково вдарив себе ножем, намагаючись розрізати два заморожених бургери.…
Британська супермодель і акторка Лілі Коул хоче, щоб люди перестали кидати штани, сорочки та сукні…
Черговий конфлікт між цивільними та працівниками ТЦК стався на Закарпатті. Відео конфлікту опублікували місцеві телеграм-канали,…
В Україні ціни на хліб найближчими місяцями можуть підскочити. Така тенденція пояснюється подорожчанням сировини та електроенергії. "Насамперед,…
Кабінет Міністрів оголосив, що соціальні стандарти, в тому числі прожитковий мінімум, у 2025 році залишаться…
У Таїланді врятували жінку після чотиригодинного нападу пітона. Про це повідомляє Metro. 64-річна Арром Арунрой після вечері…