У новому тунелі ще тиждень курсуватиме технічний потяг, а стіни пофарбували в світлий колір

До дедлайну зі здачі нової ділянки тунеля між ст.м. “Деміївська” та “Либідською”, що встановлено на 15 вересня, всередині самого тунеля курсуватиме технічний потяг. Він має обкатувати нові рейки, що встановлені всередині. Також в тунелі встановлена нова система освітлення, що відрізняє його від інших ділянок, крім того, він пофарбований у світлий колір.

Про це розповів інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин у відеоогляді з тунеля під Деміївською площею на “синій” лінії київського метрополітену. Як зазначив фахівець, новенькі, щойно змонтовані, рейки мають обов’язково пройти обкатку перед початком інтенсивного використання.

“Зараз нові рейки ще не обкатані, чому говорять, що рух мають запустити аж до 15 вересня: це значить, що пробний потяг буде кататися тунелем туди-сюди, щоб викатати рейки”, – зазначив Авдокушин, додавши, що одночасно має бути проведена велика пусконалагоджувальна та перевірочна робота з усіма інженерними мережами (сигналізація, зв’язок, живлення тощо).

Також, каже експерт з інфраструктури, в тунелі змонтовано нову систему технічного освітлення, нову контактну рейку, а також висять всі необхідні кабелі на стінах. Крім того, нову ділянку пофарбували у світлий колір – “щоб виглядав гарно”. Цікаво, що стик рейок укладено на накладках, що зроблені з полімерного матеріалу, і тримаються на 6 болтах. Між самими рейками прокладена амортизуюча прокладка, крім того, до рейок під’єднана електрика.

“На цьому стику використані діелектричні накладки, або з’єднючі пластини, і амортизуюча, і також діелектрична, прокладка між рейками. Справа в тому, що рейки мають на кожній ділянці розрив електричного ланцюга. Так система знатиме, де і який потяг перебуває в тунелі у кожен конкретний період часу”, – пояснив Авдокушин у відеоогляді.

Також Павло Авдокушин показав, як локомотивна бригада проводила вимірювання тунеля за допомогою спеціальної “рами”, або габаритного вимірювача, що має сигналізувати про можливі проблеми у новій ділянці тунеля. Конструкцію привіз спеціальний мотовоз – справжній вагон з платформою на дизельному ходу (станом на момент зйомки на лінії ще не було прокладено повністю контактну рейку, відтак, їздити колією №2 міг лише такий потяг із власним двигуном).

“Рама імітує габарит потяга і ще додаткові допуски навколо нього. Якщо габарит тунелю не витриманий, жовті “прапорці” на рамі відігнуться і покажуть, де проблема. Трохи нижче також встановлені спеціальні “закрилки”, які виконують таку ж функцію”, – додав Авдокушин.

Судячи з відео, рама показала, що тунель збудований з дотриманням усіх норм – принаймні, у старій, круглій, ділянці “прапорці” проходили зі значним запасом. Відтак, у новій ділянці прямокутного перерізу вони також сигналізували про достатній простір для руху потягів.

Коломієць Надія

Recent Posts

Російські війська замінували дамби на Білгородщині

Російські війська замінували дамби у Бєлгородській області, Ймовірно, вони готують провокації, що надалі звинуватити Україну…

2 хв. ago

Україна попросила Румунію збивати усі “Шахеди”, які летять у її напрямку

Україна звернулася до Румунії з проханням збивати всі російські дрони-камікадзе, які летять в напрямку її…

8 хв. ago

Частина українців у Польщі залишаться без виплат: кого це торкнеться

З 1 жовтня 2024 року українські біженці в Польщі втратять право на деякі дитячі виплати. Це пов'язано…

19 хв. ago

“Ви на приколі?”: Тищенко бурхливо відреагував на нове рішення суду (відео)

Нардепу Миколі Тищенку продовжили запобіжний захід ще на два місяці у вигляді цілодобового домашнього арешту. Це рішення…

20 хв. ago

Тепло і сонце перед вихідними: прогноз погоди на 20 вересня потішить українців (карта)

У п'ятницю, 20 вересня, в Україні очікується спокійна, тепла і сонячна погода. Практично по всій…

24 хв. ago

Світло буде по 1,72 грн за кВт/год: кого переведуть на нові тарифи

В Україні діють кілька тарифів на електроенергію. Йдеться про багатозонні тарифи, а також тариф на струм для…

36 хв. ago