У новому тунелі ще тиждень курсуватиме технічний потяг, а стіни пофарбували в світлий колір

До дедлайну зі здачі нової ділянки тунеля між ст.м. “Деміївська” та “Либідською”, що встановлено на 15 вересня, всередині самого тунеля курсуватиме технічний потяг. Він має обкатувати нові рейки, що встановлені всередині. Також в тунелі встановлена нова система освітлення, що відрізняє його від інших ділянок, крім того, він пофарбований у світлий колір.

Про це розповів інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин у відеоогляді з тунеля під Деміївською площею на “синій” лінії київського метрополітену. Як зазначив фахівець, новенькі, щойно змонтовані, рейки мають обов’язково пройти обкатку перед початком інтенсивного використання.

“Зараз нові рейки ще не обкатані, чому говорять, що рух мають запустити аж до 15 вересня: це значить, що пробний потяг буде кататися тунелем туди-сюди, щоб викатати рейки”, – зазначив Авдокушин, додавши, що одночасно має бути проведена велика пусконалагоджувальна та перевірочна робота з усіма інженерними мережами (сигналізація, зв’язок, живлення тощо).

Також, каже експерт з інфраструктури, в тунелі змонтовано нову систему технічного освітлення, нову контактну рейку, а також висять всі необхідні кабелі на стінах. Крім того, нову ділянку пофарбували у світлий колір – “щоб виглядав гарно”. Цікаво, що стик рейок укладено на накладках, що зроблені з полімерного матеріалу, і тримаються на 6 болтах. Між самими рейками прокладена амортизуюча прокладка, крім того, до рейок під’єднана електрика.

“На цьому стику використані діелектричні накладки, або з’єднючі пластини, і амортизуюча, і також діелектрична, прокладка між рейками. Справа в тому, що рейки мають на кожній ділянці розрив електричного ланцюга. Так система знатиме, де і який потяг перебуває в тунелі у кожен конкретний період часу”, – пояснив Авдокушин у відеоогляді.

Також Павло Авдокушин показав, як локомотивна бригада проводила вимірювання тунеля за допомогою спеціальної “рами”, або габаритного вимірювача, що має сигналізувати про можливі проблеми у новій ділянці тунеля. Конструкцію привіз спеціальний мотовоз – справжній вагон з платформою на дизельному ходу (станом на момент зйомки на лінії ще не було прокладено повністю контактну рейку, відтак, їздити колією №2 міг лише такий потяг із власним двигуном).

“Рама імітує габарит потяга і ще додаткові допуски навколо нього. Якщо габарит тунелю не витриманий, жовті “прапорці” на рамі відігнуться і покажуть, де проблема. Трохи нижче також встановлені спеціальні “закрилки”, які виконують таку ж функцію”, – додав Авдокушин.

Судячи з відео, рама показала, що тунель збудований з дотриманням усіх норм – принаймні, у старій, круглій, ділянці “прапорці” проходили зі значним запасом. Відтак, у новій ділянці прямокутного перерізу вони також сигналізували про достатній простір для руху потягів.

Коломієць Надія

Recent Posts

Потужний імпульс класу М від Сонця досяг Землі: які це має наслідки

17 січня в активній області 3964 стався потужний сонячний спалах магнітудою M7.4. Він почався о 13:24 UTC…

13 хв. ago

Головні недорогі новинки автомобілів 2025 року: хто виявився найкращим

Експерти автомобільної індустрії назвали найкращі новинки 2025 року. Ці автомобілі з досить великого списку дійсно найкращі…

1 годину ago

Стали відомі рішення Трампа у перші години правління

Компанія Дональда Трампа завершує роботу над пакетом жорстких указів з питань імміграції. Очікується, що їх…

2 години ago

Відстрочка та бронь від мобілізації не допоможе: ТЦК вже зачекалися

Заступник начальника РТЦК та СП Лариса Козак нещодавно на прес-конференції наголосила на важливості виконання повістки…

2 години ago

Так яйця ви ще не готували: оригінальна ідея ситного сніданку

Яйця – це найпоширеніший продукт для приготування сніданку. Додавши лише декілька інших інгредієнтів, або приготувавши яйця…

2 години ago

Батьки, готуйтеся: медики тепер підуть по квартирах перевіряти дітей

Сімейні медсестри надаватимуть комплексну медико-соціальну допомогу сімʼям з дітьми до чотирьох років безпосередньо в них…

2 години ago