У Києві планують розвивати нову практику, спрямовану на зменшення аварійності на дорогах. Інтенсивність дорожнього трафіку в столиці невпинно зростає, внаслідок чого погіршується і пропускна здатність вулиць, і безпека дорожнього руху. Для його заспокоєння та зменшення аварійності в столиці запроваджують нові методи, зокрема, замінюють “лежачих поліцейських” на дорожні пагорби.
Про це в інтерв ‘ю “Вечірньому Києву” повідомив начальник служби розвитку організації дорожнього руху КП “Центр організації дорожнього руху” Богдан Тимченко. За його словами, те, що в народі називається “лежачий поліцейський”, зазвичай є гумовою і не надто надійною конструкцією – принаймні, у сенсі довговічності.
“Гума швидко руйнувалася та просідала. Тому були розроблені нові стандарти за якими ці пристрої тепер виготовляються з асфальтобетону. Пагорби із такого матеріалу є більш ефективним і довговічним варіантом для зниження швидкості автівок”, – зазначив Тимченко.
Поки ця практика не надто поширена у Києві, проте її планують розвивати, а асфальтобетон стане стандартом для дорожніх пагорбів. До речі, нові “міцні поліцейські” встановлюються такого ж розміру, як і гумові, та відповідають загальним вимогам. Зокрема, не встановлюються на мостах, шляхопроводах та естакадах, у тунелях та проїздах під шляхопроводами та на ділянках з поздовжнім ухилом понад 80%.
Серед інших засобів заспокоєння руху та зниження швидкості автівок у Центрі організації дорожнього руху називають так звані «кільцеві розв’язки», які будує «Київавтодор», а вже потім розробляється схема руху, що запроваджується після погодження з поліцією. Наразі їх у Києві 40, до кінця року обіцяють впровадити ще 20 – по дві у кожному районі. Крім того, вже не для зниження швидкості, а для безпеки пішоходів встановлюють острівці безпеки для більш зручного переходу. А ось із підвищеними пішохідними переходами, що робляться на одному рівні з тротуаром, поки не склалося: під час опадів перед ними накопичується вода, і треба шукати способи її відведення, а це зайвий клопіт.
Не так швидко, як того потребує місто, розвивається і провадження переходів-дублерів. Вони вкрай потрібні внаслідок збільшення через війну маломобільних киян, до того ж, не знижують пропускну спроможність. Але наразі їх на вулицях Києва лише шість, хоча потрібно значно більше.
“Нині маємо перелік із 50 адрес за якими була ідея запровадити такий перехід. Але не завжди є можливість це зробити, адже в багатьох місцях треба проводити комплексні будівельні роботи, інколи навіть закривати вхід до підземного переходу або переносити вхідну групу. А це все вимагає додаткових ресурсів”, – повідомив Богдан Тимченко.
Наразі такі переходи працюють на перехресті вулиць Богдана Хмельницького та Хрещатику, на перехресті Михайла Грушевського — Івана Мазепи — Князів Островських. Також на перехресті вулиць Старобориспільської і Миколи Хвильового, Валерія Лобановського — Володимира Брожка. І ще два у Шевченківському районі – на перехресті вулиць Олександра Довженка і Молдавської, Богдана Хмельницького і Євгена Чикаленка.
Дональд Трамп переміг на виборах президента США. Після повернення у Білий дім він може спробувати…
Міністерство соціальної політики представило законопроект під назвою «Про загальнообов'язкове накопичувальне пенсійне забезпечення». Ця пропозиція зробить…
Недисциплінований пасажир був побитий до напівсмерті після спроби відкрити аварійні двері під час польоту з…
У середу, 6 листопада, стало відомо, що наступним президентом США буде Дональд Трамп. Інавгурація Трампа…
Президентство республіканця Дональда Трампа загрожує обвалити вартість нафти до $50 за барель. Раніше політик заявляв, що готовий…
Записка, яку залишив господар кішки, що попереджає про її драматичні витівки, змусила людей сміятися після того,…