У Києві планують розвивати нову практику, спрямовану на зменшення аварійності на дорогах. Інтенсивність дорожнього трафіку в столиці невпинно зростає, внаслідок чого погіршується і пропускна здатність вулиць, і безпека дорожнього руху. Для його заспокоєння та зменшення аварійності в столиці запроваджують нові методи, зокрема, замінюють “лежачих поліцейських” на дорожні пагорби.
Про це в інтерв ‘ю “Вечірньому Києву” повідомив начальник служби розвитку організації дорожнього руху КП “Центр організації дорожнього руху” Богдан Тимченко. За його словами, те, що в народі називається “лежачий поліцейський”, зазвичай є гумовою і не надто надійною конструкцією – принаймні, у сенсі довговічності.
“Гума швидко руйнувалася та просідала. Тому були розроблені нові стандарти за якими ці пристрої тепер виготовляються з асфальтобетону. Пагорби із такого матеріалу є більш ефективним і довговічним варіантом для зниження швидкості автівок”, – зазначив Тимченко.
Поки ця практика не надто поширена у Києві, проте її планують розвивати, а асфальтобетон стане стандартом для дорожніх пагорбів. До речі, нові “міцні поліцейські” встановлюються такого ж розміру, як і гумові, та відповідають загальним вимогам. Зокрема, не встановлюються на мостах, шляхопроводах та естакадах, у тунелях та проїздах під шляхопроводами та на ділянках з поздовжнім ухилом понад 80%.
Серед інших засобів заспокоєння руху та зниження швидкості автівок у Центрі організації дорожнього руху називають так звані «кільцеві розв’язки», які будує «Київавтодор», а вже потім розробляється схема руху, що запроваджується після погодження з поліцією. Наразі їх у Києві 40, до кінця року обіцяють впровадити ще 20 – по дві у кожному районі. Крім того, вже не для зниження швидкості, а для безпеки пішоходів встановлюють острівці безпеки для більш зручного переходу. А ось із підвищеними пішохідними переходами, що робляться на одному рівні з тротуаром, поки не склалося: під час опадів перед ними накопичується вода, і треба шукати способи її відведення, а це зайвий клопіт.
Не так швидко, як того потребує місто, розвивається і провадження переходів-дублерів. Вони вкрай потрібні внаслідок збільшення через війну маломобільних киян, до того ж, не знижують пропускну спроможність. Але наразі їх на вулицях Києва лише шість, хоча потрібно значно більше.
“Нині маємо перелік із 50 адрес за якими була ідея запровадити такий перехід. Але не завжди є можливість це зробити, адже в багатьох місцях треба проводити комплексні будівельні роботи, інколи навіть закривати вхід до підземного переходу або переносити вхідну групу. А це все вимагає додаткових ресурсів”, – повідомив Богдан Тимченко.
Наразі такі переходи працюють на перехресті вулиць Богдана Хмельницького та Хрещатику, на перехресті Михайла Грушевського — Івана Мазепи — Князів Островських. Також на перехресті вулиць Старобориспільської і Миколи Хвильового, Валерія Лобановського — Володимира Брожка. І ще два у Шевченківському районі – на перехресті вулиць Олександра Довженка і Молдавської, Богдана Хмельницького і Євгена Чикаленка.
Дослідження британських науковців виявило, що форма серця безпосередньо пов’язана з підвищеним ризиком серцево-судинних захворювань, розширюючи межі…
Народні депутати ухвалили у першому читанні законопроект №9363 "Про внесення змін до деяких законів України щодо цифровізації…
Удар по Дніпру балістичною ракетою "Орешнік" та заяви правителя РФ Володимира Путіна, на думку аналітиків, не…
Омбудсман України Дмитро Лубінець запропонував надати відстрочку від мобілізації для чоловіків, які раніше були незаконно…
ВПС США отримали перший екземпляр нової ракети Stand-in Attack Weapon, або SiAW. Виробник зброї Northrop…
Застосування "Орєшніка" може змусити Захід почати натякати на переговори. Про це заявив керівник Чеченської республіки…