“Буде катастрофа”: названі найнебезпечніші ділянки синьої гілки київського метро

Синя гілка метро Києва може зіткнутися із затопленням одразу на декількох ділянках. Про це в інтерв’ю виданню “Телеграф” розповів архітектор, активіст і голова КМЦ “Українське товариство охорони пам’яток історії та культури” Анатолій Фролов.

“Вода також йде у тунелі в районі станції метро “Голосіївська”. Це відбувається тому, що знову ж таки, по обидва боки від станції побудували висотки”, – каже Анатолій Фролов.

За його словами, тиск на ґрунт зріс через зведення висоток, і в майбутньому це може викликати прорив шахти. Проведення інженерних та архітектурних робіт з укріплення ґрунтів у цій місцевості зіштовхується з двома викликами. По-перше, це застарілий Житловий кодекс, який розробили ще за часів СРСР. Друга проблема криється в недоопрацьованому Генплані: через це КМДА та Київрада не контролюють вимоги до Житлового кодексу.

Проблеми, за словами Фролова, можуть виникнути і на ділянці від станції “Тараса Шевченка” до “Почайної”. Ця ділянка знаходиться біля дніпровської гавані, і якщо прорве тунель, то Дніпро піде в шахти і повністю заллє всю лінію.

Ще одна небезпечна ділянка – станція “Героїв Дніпра”. Незважаючи на те, що вона дуже мала і низька, над нею збудували торговий центр “Оазис” і торгово-розважальний центр Dream Town.

“На другому етапі при будівництві Dream Town-2, забудовники ТРЦ ще й облаштували басейн. Це ж треба додуматись – басейн поставити над метрополітеном!… Якщо воду треба буде екстрено спускати, то вона може потрапити у метрополітен. Що це буде? Катастрофа”, – підсумовує архітектор.

Аварія на синій гілці метро Києва

Дев’ятого грудня рух поїздів на відрізку між “Либідською” та “Деміївською” повністю зупинили через підтоплення тунелю.

Тріщини та просідання грунту на цій ділянці виявили ще на початку листопада, а пізніше через тріщини стала просочуватися вода.

Згодом стало відомо, що відновити експлуатацію тунелю метро між станціями “Либідська” та “Деміївська” планують на початку червня. Як вважають експерти, аварійну частину потрібно не ремонтувати, а будувати заново.

Ольга Степанова

Recent Posts

“А царь то не настоящий!”: Соцмережі кепкують із “заморожених” рук Путіна у відео з бункера

Чергова поява Володимира Путіна на публіці, яка мала б підкреслити його тверду позицію, натомість породила…

3 хв. ago

Розвідка США розсекретила, як Путін розправлявся зі своїми опонентами, – Bloomberg

Національна розвідка США склала звіт про вбивства політичних опонентів Путіна за кордоном. На запит видання Bloomberg звіт був частково…

26 хв. ago

Кабріолет Bugatti встановив світовий рекорд швидкості

Автомобіль Bugatti W16 Mistral з відкритим верхом встановив новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавшись до 453,91 км/год…

45 хв. ago

Розлітаються, як гарячі пиріжки: Британці почали скуповувати бункери після ядерних погроз Путіна

Що може бути кращим способом відсвяткувати чергову ядерну погрозу від Путіна, ніж придбати старий ядерний…

48 хв. ago

Медведєв зробив гучну заяву: коли Кремль натисне на “ядерну кнопку”

Дмитро Медведєв, заступник голови Ради безпеки Росії, заявив, що застосування ядерної зброї Кремлем можливе лише…

1 годину ago

Скасування “бусифікації”: як зміниться мобілізація і що буде з ТЦК

Україна незабаром може реформувати свій підхід до мобілізації, відійшовши від спірних примусових практик, часто званих…

1 годину ago