Київський міст Метро руйнується: ​​жодних робіт немає, ремонт не робили вже 58 років

Київ знову опиняється у транспортному пеклі. Після довгих місяців боротьби з підтопленнями в метро та постійними пробками, у нас обрушилася пішохідна частина Повітрофлотського шляхопроводу. І це лише початок – у місті повно інших мостів, які також можуть стати небезпечними.

Журналістка Марія Гураль проекту “Наша Справа” вирішила розібратися в ситуації та з’ясувала цікаві речі.

На міст “забили” – від нього відвалюються шматки бетону, а арматура починає іржавіти. Нещодавня аварія на синій гілці метро ще раз показала, як ми залежимо від стану інфраструктури. Мосту Метро не робили капітальний ремонт 58 років.

Дмитро Макагон із Київавтодору пояснює, що все це відбувається через недостатнє обслуговування. 2018 року нам обіцяли капітальний ремонт, але він так і не розпочався. 2019-го зробили лише косметичний ремонт, який ніяк не вирішує проблеми.

Наразі знову обговорюють можливість робіт із використанням кредитів від Європейського банку реконструкції та розвитку, але поки що реальних дій не видно. Турецька компанія “Онур” отримала поспіль протиаварійні роботи, але без належної конкуренції.

Міська влада запевняє, що ремонтні роботи не вплинуть на роботу метро, ​​але поки міст стоїть без змін, виникає питання: що вони робитимуть, якщо він обрушиться? Поїздки іншими мостами, наприклад, Патона, зараз – це справжня гра на межі.

Максим Бахматов, голова Офісу трансформації, поділився своїми переживаннями, коли проїжджає цим мостом, і це звучить тривожно.

Якби у Києві був супергерой, ним міг би стати Подільсько-Воскресенський міст, який має з’єднати лівий та правий береги. Але, на жаль, за 20 років його будівництва так і не дійшли остаточно. Бахматов прямо каже:

“В міст вгашено 20 мільярдів гривень, і там зроблено одна пелюстка на Русанівські сади. А ви бачили там дорогу? Там звичайно не хайвей, щоб ним користуватись. А куди він мав бути зроблений? Звичайно, на Троєщину. І вони недобудували, бо фінального проєкту немає. Де він буде проходити, ніхто не знає”.

Світовий банк колись рекомендував Києву не будувати нові мости, поки не впорядкують старі.

Інженер Дмитро Макагон пояснює: “Нам треба розібратися з існуючими, навести лад, а вже потім будувати”. Це звучить логічно, але насправді, схоже, мало що змінюється.

Поки кияни сподіваються на мости, які ще існують тільки на папері, старі споруди продовжують руйнуватися. Хто, як не ми самі, маємо стежити за станом нашої інфраструктури та пам’ятати про те, що кожна подорож містом – це маленька пригода з невідомим кінцем.

Романчук Микола

Recent Posts

Майже 100 тисяч податків: скільки заплатять ФОП різних груп у 2025 році

У грудні 2024 року в Україні було запроваджено нові умови оподаткування, що стосуються ФОП. Одним із…

36 хв. ago

Суддя Господарського суду міста Києва отримав підозру у державній зраді

Діючому судді Господарського суду міста Києва повідомлено про підозру у державній зраді. Про це повідомляє Офіс Генерального…

38 хв. ago

Ілон Маск назвав “розвагою” вибух ракети космічного корабля SpaceX

Нещодавнє випробування ракети Starship, яка є найбільшою і найпотужнішою ракетою-носієм у світі, закінчилося тим, що верхній ступінь…

49 хв. ago

Мураєв, підозрюваний у держзраді, знову заявив про себе: де з’явився

Скандальний український політик Євген Мураєв, якого підозрюють у державній зраді, повідомив, що живе та працює…

53 хв. ago

Трамп планує оголосити криптовалюту національним пріоритетом, – Bloomberg

Обраний президент Дональд Трамп планує випустити указ, який підносить криптовалюти до рангу пріоритетних напрямів політики і дає…

1 годину ago

Обшуки в ексведучого телеканалу Медведчука: деталі від СБУ

Ексведучий телеканалу очільника забороненої в Україні партії «Опозиційна платформа – За життя» Віктора Медведчука Макс…

1 годину ago