Кличко назвав терміни завершення ремонту між станціями метро Деміївська і Либідська

У Києві ремонт аварійного тунелю між станціями столичного метро “Либідська” та “Деміївська” йде без збоїв по часу. Раніше озвучені терміни ремонту підземки будуть дотримані та на початку осені знову зможуть все запустити. Відповідну заяву зробив мер столиці Віталій Кличко. 

Як розповів Кличко у коментарі Суспільному, роботи між станціями столичного метро “Либідська” та “Деміївська” йдуть “без збоїв по часу”. Посадовець сподівається, що раніше озвучені терміни ремонту підземки будуть дотримані і “на початку осені знову зможемо все запустити”.

Варто додати, що наприкінці березня 2024 року Кличко говорив, що рух метро між станціями столичної «синьої гілки» «Деміївська» та «Либідська» може бути відновлений до кінця літа. За його словами, на ремонт зазначеної ділянки у бюджеті Києва закладено близько 400 мільйонів гривень. 

Як ремонтують перегін між станціями метро “Деміївська” і “Либідська”

Фахівці завершили демонтаж аварійної ділянки перегону між станціями метро “Деміївська” та “Либідська”, де сталось підтоплення. Наразі розпочато укріплення залізобетонною “сорочкою” частини старого тунелю, які прилягають до аварійної ділянки з обох боків. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив засновник Autostrada Максим Шкіль. Роботи на об’єкті тривають цілодобово.

“З огляду на соціальну важливість звітую про капітальний ремонт тунелю між станціями метро “Деміївська” – “Либідська”. Autostrada завершила демонтаж аварійної ділянки та почала укріплення залізобетонною “сорочкою” частин старого тунелю, які прилягають до аварійної ділянки з обох боків. Підтримувальна “сорочка” – це залізобетонна труба, яка повністю повторить округлу геометрію тунелю, що загалом підсилить проблемну ділянку”, – йдеться в повідомленні.

За його словами, перед тим, як розпочати влаштування посилення тунелю залізобетонною “сорочкою” фахівці виконали ряд підготовчих робіт. Зокрема, поверхню бетонних тюбінгів ретельно зачистили, щоб виявити недоліки та деформації кільцевої оправи. Надалі в кесони тюбінгів встановили армокаркас та розпочали процес торкретування. Тобто, набризк “мокрого” торкрет-бетону – готового пластичного бетонного розчину на підготовлену поверхню.

“По завершенню торкретування влаштуємо гідроізоляцію, встановимо металеві радіальні каркаси та приступимо до безпосереднього спорудження посилення тунелю монолітною набризк-бетонною “сорочкою”, яка також виконуватиметься методом “мокрого” торкретування. Роботи з відновлення тунелю між “Либідською” та “Деміївською” проводимо цілодобово, без вихідних”, – додав Шкіль.

Ольга Степанова

Recent Posts

Не до кінця втрачені: вчені виявили незвичайну рису характеру психопатів

Нещодавні дослідження показали, що, хоча психопати часто сприймаються як позбавлені емпатії, вони здатні розуміти емоції…

9 хв. ago

3,5-метровий Дракула з величезними крилами: названо найбільшу істоту на Землі, що літає (фото)

Історія Землі налічує понад 4,5 мільярда років і за цей час вона встигла стати домівкою…

18 хв. ago

Посилки з AliExpress стануть розкішшю: нові правила позбавлять дешевого шопінгу

Голова комітету Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики Данило Гетманцев під час…

26 хв. ago

Ізраїль готується до удару у відповідь на атаку Ірану: можлива дата

Ізраїльські військові готують "значну та серйозну" відповідь на ракетну атаку Ірану, яка відбулася минулого тижня.…

33 хв. ago

“Рандомайзер” і помилки в алгоритмах формування: що не так з повістками, які відправляють поштою

За допомогою Реєстру військовозобовʼязаних Міноборони формує повістки. Вони містять електронні підписи начальників ТЦК та СП…

42 хв. ago

Українці можуть жити в США під “тимчасовим захистом”: коли спливає його термін

У Сполучених Штатах зараз перебувають тисячі громадян України. Вони можуть жити та працювати там завдяки американській…

51 хв. ago