Кличко назвав терміни завершення ремонту між станціями метро Деміївська і Либідська

У Києві ремонт аварійного тунелю між станціями столичного метро “Либідська” та “Деміївська” йде без збоїв по часу. Раніше озвучені терміни ремонту підземки будуть дотримані та на початку осені знову зможуть все запустити. Відповідну заяву зробив мер столиці Віталій Кличко. 

Як розповів Кличко у коментарі Суспільному, роботи між станціями столичного метро “Либідська” та “Деміївська” йдуть “без збоїв по часу”. Посадовець сподівається, що раніше озвучені терміни ремонту підземки будуть дотримані і “на початку осені знову зможемо все запустити”.

Варто додати, що наприкінці березня 2024 року Кличко говорив, що рух метро між станціями столичної «синьої гілки» «Деміївська» та «Либідська» може бути відновлений до кінця літа. За його словами, на ремонт зазначеної ділянки у бюджеті Києва закладено близько 400 мільйонів гривень. 

Як ремонтують перегін між станціями метро “Деміївська” і “Либідська”

Фахівці завершили демонтаж аварійної ділянки перегону між станціями метро “Деміївська” та “Либідська”, де сталось підтоплення. Наразі розпочато укріплення залізобетонною “сорочкою” частини старого тунелю, які прилягають до аварійної ділянки з обох боків. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив засновник Autostrada Максим Шкіль. Роботи на об’єкті тривають цілодобово.

“З огляду на соціальну важливість звітую про капітальний ремонт тунелю між станціями метро “Деміївська” – “Либідська”. Autostrada завершила демонтаж аварійної ділянки та почала укріплення залізобетонною “сорочкою” частин старого тунелю, які прилягають до аварійної ділянки з обох боків. Підтримувальна “сорочка” – це залізобетонна труба, яка повністю повторить округлу геометрію тунелю, що загалом підсилить проблемну ділянку”, – йдеться в повідомленні.

За його словами, перед тим, як розпочати влаштування посилення тунелю залізобетонною “сорочкою” фахівці виконали ряд підготовчих робіт. Зокрема, поверхню бетонних тюбінгів ретельно зачистили, щоб виявити недоліки та деформації кільцевої оправи. Надалі в кесони тюбінгів встановили армокаркас та розпочали процес торкретування. Тобто, набризк “мокрого” торкрет-бетону – готового пластичного бетонного розчину на підготовлену поверхню.

“По завершенню торкретування влаштуємо гідроізоляцію, встановимо металеві радіальні каркаси та приступимо до безпосереднього спорудження посилення тунелю монолітною набризк-бетонною “сорочкою”, яка також виконуватиметься методом “мокрого” торкретування. Роботи з відновлення тунелю між “Либідською” та “Деміївською” проводимо цілодобово, без вихідних”, – додав Шкіль.

Ольга Степанова

Recent Posts

Чому українські біженці вигідні чеській державі: пояснення економіста

Українські біженці у Чехії вигідні для місцевої економіки, бо платять багато податків та заповнюють робочі…

22 хв. ago

Відключення світла в Україні: як зменшити тривогу у дитини через темряву

Дитина, на відміну від дорослого, не завжди може легко переносити темряву через відключення світла. Спеціалісти…

24 хв. ago

У Росії оштрафують батьків дев’ятикласників за відмову слухати стоячи гімн «наддержави»

У російському Нальчику оштрафують батьків учнів дев'ятого класу, які на випускному відмовилися стати під час…

26 хв. ago

Штрафи за неявку у ТЦК можуть бути нескінченними: шлях до 160 тисяч – невеликий

Адвокат Лариса Кісь звернула увагу на серйозні проблеми, з якими стикаються чоловіки, які не приходять…

27 хв. ago

У Міноборони повідомили, скільки українців оновили свої дані через Резерв+

В Україні добігає кінця термін, коли українцям потрібно оновити свої військово-облікові дані у ТЦК, або через застосунок…

1 годину ago

Ніколи не робіть це 07.07, бо трапиться біда

У неділю, маємо дзеркальну дату — 07.07.2024. Це означає, що нас чекає особливий день, сприятливий…

1 годину ago