Кличко назвав терміни завершення ремонту між станціями метро Деміївська і Либідська

У Києві ремонт аварійного тунелю між станціями столичного метро “Либідська” та “Деміївська” йде без збоїв по часу. Раніше озвучені терміни ремонту підземки будуть дотримані та на початку осені знову зможуть все запустити. Відповідну заяву зробив мер столиці Віталій Кличко. 

Як розповів Кличко у коментарі Суспільному, роботи між станціями столичного метро “Либідська” та “Деміївська” йдуть “без збоїв по часу”. Посадовець сподівається, що раніше озвучені терміни ремонту підземки будуть дотримані і “на початку осені знову зможемо все запустити”.

Варто додати, що наприкінці березня 2024 року Кличко говорив, що рух метро між станціями столичної «синьої гілки» «Деміївська» та «Либідська» може бути відновлений до кінця літа. За його словами, на ремонт зазначеної ділянки у бюджеті Києва закладено близько 400 мільйонів гривень. 

Як ремонтують перегін між станціями метро “Деміївська” і “Либідська”

Фахівці завершили демонтаж аварійної ділянки перегону між станціями метро “Деміївська” та “Либідська”, де сталось підтоплення. Наразі розпочато укріплення залізобетонною “сорочкою” частини старого тунелю, які прилягають до аварійної ділянки з обох боків. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив засновник Autostrada Максим Шкіль. Роботи на об’єкті тривають цілодобово.

“З огляду на соціальну важливість звітую про капітальний ремонт тунелю між станціями метро “Деміївська” – “Либідська”. Autostrada завершила демонтаж аварійної ділянки та почала укріплення залізобетонною “сорочкою” частин старого тунелю, які прилягають до аварійної ділянки з обох боків. Підтримувальна “сорочка” – це залізобетонна труба, яка повністю повторить округлу геометрію тунелю, що загалом підсилить проблемну ділянку”, – йдеться в повідомленні.

За його словами, перед тим, як розпочати влаштування посилення тунелю залізобетонною “сорочкою” фахівці виконали ряд підготовчих робіт. Зокрема, поверхню бетонних тюбінгів ретельно зачистили, щоб виявити недоліки та деформації кільцевої оправи. Надалі в кесони тюбінгів встановили армокаркас та розпочали процес торкретування. Тобто, набризк “мокрого” торкрет-бетону – готового пластичного бетонного розчину на підготовлену поверхню.

“По завершенню торкретування влаштуємо гідроізоляцію, встановимо металеві радіальні каркаси та приступимо до безпосереднього спорудження посилення тунелю монолітною набризк-бетонною “сорочкою”, яка також виконуватиметься методом “мокрого” торкретування. Роботи з відновлення тунелю між “Либідською” та “Деміївською” проводимо цілодобово, без вихідних”, – додав Шкіль.

Ольга Степанова

Recent Posts

Чому поліція вирішила відновити справу про смерть Меттью Перрі

Кілька місяців тому з'явилася інформація, що розслідування смерті Меттью Перрі відновлюється через пів року (нагадаємо, актора не…

55 секунд ago

Деякі чоловіки повинні повторно пройти ВЛК у липні: хто та чому

Чоловіки, яким встановлено інвалідність, повинні оновити свої військово-облікові дані. Проте це не потрібно робити в…

3 хв. ago

Україна поб’є рекорд погоди по Європі – прогноз синоптиків на 1 липня

У понеділок, 1 липня, в Україні буде невелика хмарність. Про це повідомляє Укргідрометцентр. Синоптики прогнозують, що в цей…

6 хв. ago

Відомий репер Каньє Вест, який називав себе «молодим Путіним», приїхав до Москви

Відомий американський репер Каньє Вест, який раніше заявляв про свою антисемітську та проросійську позицію, приїхав…

14 хв. ago

Безугла розкритикувала Сирського і написала на нього заяву в ДБР (скріншоти)

Народна депутатка України, членкиня фракції "Слуга народу" Мар’яна Безугла написала заяву до Державного бюро розслідувань…

1 годину ago

Українцям назвали шість категорій, кому не потрібно оновлювати дані у ТЦК

Згідно з новим законопроектом про мобілізацію, який набув чинності 18 травня 2024 року, визначено шість…

2 години ago