У Києві відкрито рух Подільсько-Воскресенським мостом, який будували десятки років

У Києві для проїзду відкрили Подільсько-Воскресенський міст через Дніпро. Про це повідомили у пресслужбі компанії Аutostrada, яка реалізувала цей проєкт.

Рух мостом дозволено усім видам транспорту, окрім вантажного.

«Це стало можливим завдяки будівництву з’їзду з мосту на Троєщину, що включає в себе тунель під залізницею та дорогу – до вул. Петра Вершигори в напрямку просп. Романа Шухевича», – йдеться в повідомленні.

Які роботи зробили:

  • відкритим способом споруджено 90-метровий тунель під залізничним полотном;
  • відновлено залізничну колію сучасними конструктивами та технологіями;
  • споруджено підвищену залізничну платформу, сходи;
  • збудовано нову дорогу під розворотним кільцем швидкісного трамваю. Ширина дороги 9 м (дві смуги для руху + велодоріжка);
  • облаштовано тротуари, велодоріжки, освітлення, систему дощової каналізації, підпірні стіни та шумозахисні екрани;
  • зроблено підсилення з бетону на водопровідних трубах, які проходять в зоні автомобільної дороги;
  • на коліях швидкісного трамваю закладено залізобетонними плитами міжколійний простір та влаштовано конструкції дорожнього одягу.

Після запуску руху ще триватимуть роботи із оздоблення стін тунелю і тротуарів, влаштування пандусу до залізничної платформи для комфорту пасажирів на станції «Райдужний» (Троєщина-2). Очікується, що ці роботи будуть завершені до кінця грудня.

Заїхати на Подільсько-Воскресенський міст з правого берега можна буде з вул. Набережно-Хрещатицької та виїхати – на вул. Петра Вершигори, з лівого берега заїзд – з вул. Петра Вершигори, виїзд – на вул. Набережно-Рибальську.

Нагадаємо, Подільський мостовий перехід – двоярусна споруда, що складається з трьох мостів та естакад, які їх з’єднують. На верхньому ярусі мають розмістити 6 смуг автомобільного руху, а на нижньому – готова естакада для метро на Троєщину з трьома станціями.

Об’єкт будуть 30 років. У 1993 році Кабмін схвалив документацію щодо будівництва Подільсько-Воскресенського мостового переходу. Запланована довжина мосту була 7,04 км. Побудувати його збиралися до 2002 року.

Підготовчі роботи розпочали в 1996 році. Через рік будівництво призупинили у зв’язку з браком фінансування. У 2011 році вдалося здати в експлуатацію першу чергу моста, а також відкрити рух по Гаванському мосту і естакаду на вулиці Набережно-Хрещатицька.

У 2016 році КМДА перезатвердила проєкт будівництва.

У січні 2019 року київський міський голова Віталій Кличко заявив, що за умов належного фінансування потрібно приблизно 1,5-2 роки, щоб запустити автосполучення через Подільсько-Воскресенський міст.

У жовтні 2022 року Київрада виділила на добудову Подільсько-Воскресенького мосту додаткові 183 мільйони гривень з місцевого бюджету.

Коломієць Надія

Recent Posts

Італія наблизилась до розкриття однієї з великих таємниць да Вінчі

Фахівці Міланського політехнічного університету виявили численні підземні ходи, розташовані під замком Сфорца. Про це повідомляє університет на своєму…

56 хв. ago

Після прийому цих ліків сідати за кермо не можна: вони є майже в кожній аптечці

Безпека на дорозі - це не тільки дотримання правил дорожнього руху, а й контроль над…

58 хв. ago

Потужний імпульс класу М від Сонця досяг Землі: які це має наслідки

17 січня в активній області 3964 стався потужний сонячний спалах магнітудою M7.4. Він почався о 13:24 UTC…

2 години ago

Головні недорогі новинки автомобілів 2025 року: хто виявився найкращим

Експерти автомобільної індустрії назвали найкращі новинки 2025 року. Ці автомобілі з досить великого списку дійсно найкращі…

3 години ago

Стали відомі рішення Трампа у перші години правління

Компанія Дональда Трампа завершує роботу над пакетом жорстких указів з питань імміграції. Очікується, що їх…

4 години ago

Відстрочка та бронь від мобілізації не допоможе: ТЦК вже зачекалися

Заступник начальника РТЦК та СП Лариса Козак нещодавно на прес-конференції наголосила на важливості виконання повістки…

4 години ago