«Відвідувачів дратує форма»: у Харкові персонал вигнав із піцерії військового

У Харкові персонал піцерії мережі «Тратторія» відмовився обслуговувати військовослужбовця ЗСУ сержанта Вадима Мохова, пославшись на відсутність місць. Натомість у ресторані було чимало вільних столиків. Бійця «ввічливо» виставили з ресторану, бо він був у військовій формі, а вона дратує відвідувачів і персонал. Про це Вадим Мохов написав на свої сторінці у Facebook.

«Мене «ввічливо» виставили з ресторану, бо я в військовій формі, а вона дратує відвідувачів і персонал. Сказали, що немає місць. Все зайнято. Хоча половина столів була вільна. І на моє зауваження на цей факт, відповіли, що все зарезервовано. Але цю неприязнь в очах персоналу і відвідувачів відчуваєш шкірою. Огидно», – написав Мохов.

Після розголосу інциденту волонтерська та патріотична спільнота Харкова заявила, що тепер знає місце, де не залишать жодної копійки.

Водночас Вадим Мохов теж не залишився осторонь. Він закликав співгромадян у тилу бути уважнішими до військових і виявляти повагу до тих, хто віддає своє життя і здоров’я за спокійні обіди у колі друзів та родин в таких закладах.

«Не заставляйте їх стояти в чергах. І не кажіть, що вільних місць нема. Більшість з них просто мовчки розвернеться і піде. Бо поспішає жити. Бо не звик щось просити. Бо він військовий. Бо честь є і гідність. Бо… А я не промовчу. Скажу. І з себе і за інших. Тому, що так не повинно бути!» – закликав Мохов.

Згодом, за словами бійця, з ним зав’язалася адміністраторка мережі «Тратторія» та вибачилася за прикрий інцидент.

«Намагання пояснити мені, що в закладах, відношення до військових дуже позитивне, було не потрібно. Я декілька разів був у військовій формі в іншому закладі цієї мережі і жодних проблем чи непорозумінь не виникало. Тобто, даний випадок, це саме той «людський фактор», який неможливо спрогнозувати і попередити на 100%. Бізнес у Харкові зараз на межі виживання. І не тільки із-за постійних обстрілів міста. Проблемних питань багато. Одне з них – наявність кваліфікованого і навченого персоналу. Його нема. Або, майже нема. Тому набирають молодь. Молодь яка не має досвіду і необхідних знань. Це добре, що створюють робочі місця, виплачуються зарплати і податки. Але такий персонал приносить з собою і багато ризиків для бізнесу», – пояснив Мохов.

Наразі в мережі започаткували акцію «Правило Сержанта», згідно з якою відтепер дітей і військових обслуговуватимуть поза чергою і незалежно від кількості зарезервованих місць.

Yuriy

Recent Posts

В Україні можуть заборонити “небажані” дзвінки на мобільний

В Україні можуть заборонити "небажані" дзвінки на мобільні телефони. Законопроект прийнятий у першому читанні. Як передає "Хвиля", про…

3 хв. ago

Яке питання ставить Ілон Маск під час кожної співбесіди, щоб виявити брехуна

Американський мільярдер Ілон Маск розповів, яке важливе запитання він ставить під час кожної співбесіди, щоб…

11 хв. ago

В Ісландії через виверження вулкана евакуювали популярний курорт

Вулкан на південному заході Ісландії вивергнувся всьоме з грудня, викинувши в повітря клуби диму, коли яскраво-помаранчева…

20 хв. ago

Батьків школярів можуть позбавити батьківських прав: що відомо

Якщо ваша дитина пропускає школу, це не просто "дрібна витівка". В Україні справа може дійти…

21 хв. ago

Росіяни змушують українців здавати кров для армії РФ

Загарбники на тимчасово окупованих РФ територіях шантажують українців, змушуючи ставати донорами крові для армії РФ.…

34 хв. ago

ЗМІ: Росія поставила Північній Кореї більше мільйона барелів нафти в обмін на військову допомогу

Країна-агресор Росія поставила Північній Кореї більше мільйона барелів нафти (56 тисяч тонн) з березня 2024 року. Про це повідомляє ВВС з посилання на дані…

48 хв. ago