«Відвідувачів дратує форма»: у Харкові персонал вигнав із піцерії військового

У Харкові персонал піцерії мережі «Тратторія» відмовився обслуговувати військовослужбовця ЗСУ сержанта Вадима Мохова, пославшись на відсутність місць. Натомість у ресторані було чимало вільних столиків. Бійця «ввічливо» виставили з ресторану, бо він був у військовій формі, а вона дратує відвідувачів і персонал. Про це Вадим Мохов написав на свої сторінці у Facebook.

«Мене «ввічливо» виставили з ресторану, бо я в військовій формі, а вона дратує відвідувачів і персонал. Сказали, що немає місць. Все зайнято. Хоча половина столів була вільна. І на моє зауваження на цей факт, відповіли, що все зарезервовано. Але цю неприязнь в очах персоналу і відвідувачів відчуваєш шкірою. Огидно», – написав Мохов.

Після розголосу інциденту волонтерська та патріотична спільнота Харкова заявила, що тепер знає місце, де не залишать жодної копійки.

Водночас Вадим Мохов теж не залишився осторонь. Він закликав співгромадян у тилу бути уважнішими до військових і виявляти повагу до тих, хто віддає своє життя і здоров’я за спокійні обіди у колі друзів та родин в таких закладах.

«Не заставляйте їх стояти в чергах. І не кажіть, що вільних місць нема. Більшість з них просто мовчки розвернеться і піде. Бо поспішає жити. Бо не звик щось просити. Бо він військовий. Бо честь є і гідність. Бо… А я не промовчу. Скажу. І з себе і за інших. Тому, що так не повинно бути!» – закликав Мохов.

Згодом, за словами бійця, з ним зав’язалася адміністраторка мережі «Тратторія» та вибачилася за прикрий інцидент.

«Намагання пояснити мені, що в закладах, відношення до військових дуже позитивне, було не потрібно. Я декілька разів був у військовій формі в іншому закладі цієї мережі і жодних проблем чи непорозумінь не виникало. Тобто, даний випадок, це саме той «людський фактор», який неможливо спрогнозувати і попередити на 100%. Бізнес у Харкові зараз на межі виживання. І не тільки із-за постійних обстрілів міста. Проблемних питань багато. Одне з них – наявність кваліфікованого і навченого персоналу. Його нема. Або, майже нема. Тому набирають молодь. Молодь яка не має досвіду і необхідних знань. Це добре, що створюють робочі місця, виплачуються зарплати і податки. Але такий персонал приносить з собою і багато ризиків для бізнесу», – пояснив Мохов.

Наразі в мережі започаткували акцію «Правило Сержанта», згідно з якою відтепер дітей і військових обслуговуватимуть поза чергою і незалежно від кількості зарезервованих місць.

Yuriy

Recent Posts

У Києві водій вистрілив у голову кур’єру доставки

Пізно ввечері у четвер, 30 січня, у Печерському районі Києва водій авто вистрілив у голову кур’єру Glovo.…

1 хв. ago

Путін прагне схилити Трампа до прийняття вимог щодо України

Кремль намагається змусити президента США Дональда Трампа прийняти вимоги диктатора РФ Володимира Путіна щодо України. Аналітики Інституту вивчення війни…

13 хв. ago

Солдатів КНДР відкликали з лінії фронту на Курщині – NYT

КНДР відправила своїй найкращих бійців на допомогу Росії у Курській області. Однак після кількох місяців…

21 хв. ago

Відключення світла в лютому: чи загрожують українцям блекаути – відповідь “Укренерго”

Ця зима здивувала Україну практично без відключень світла. Все завдяки аномально теплій погоді. У Києві…

34 хв. ago

Назвали найгірші PIN-коди, які легко зламати

Вибір PIN-коду для вашого смартфона чи іншого пристрою може бути критично важливим для забезпечення вашої…

46 хв. ago

Автоматичне продовження відстрочки: для кого зберігається право

В Україні триває загальна мобілізація. В цей час військовозобов’язані громадяни отримують повістки та вступають до лав…

58 хв. ago