Categories: Інциденти

“Це дуже дивно”: український пілот пояснив, що не так з авіакатастрофою в Кореї

Обставини катастрофи пасажирського Boeing 737-800, який сьогодні розбився у Південній Кореї, дивують навіть досвідчених пілотів. Про це пише The Times.

За домінуючою нині версією, проблеми почалися, коли літак заходив на посадку із випущеними шасі та розгорнутими закрилками. На висоті 275 метрів літак врізався у зграю птахів, що спричинило втрату потужності правого двигуна. У цей момент екіпаж відмовився від посадки і зробив новий захід на посадкову смугу. При цьому шасі втягнули назад, а закрилки повернули у польотне положення.

Друга спроба посадки здійснювалася на ту ж саму посадкову смугу, але у протилежному напрямку. Однак цього разу посадка відбувалася без повного розгортання закрилків і випускання шасі, через що швидкість літака була завеликою. На відео аварії видно, що реверс спрацював лише на одному двигуні і то частково.

Як пояснюють пілоти, опитані The Times, за розгортання закрилок і шасі відповідає гідравлічна система, але в крайньому випадку їх можна розгорнути вручну. Пілоти припустили, що тут стався принаймні частковий збій у трьох гідравлічних системах літака, через що екіпаж не зміг штатно розгорнути закрилки та опустити шасі. А на використання аварійної ручної системи, ймовірно, просто не вистачило часу.

“Здається, у них була гідравліка, щоб розгорнути один реверс, але не було закрилків чи шасі… Як пілоту того самого літака, це дуже дивно”, – каже пілот Boeing 737-800 “Міжнародних авіаліній України” Денис Давидов.

Однак трагічний наслідок цієї аварійної посадки Давидов пов’язує із наявністю міцної бетонної будівлі в кінці злітно-посадкової смуги. Саме об неї і розбився літак, який за інерцією винесло за межі смуги.

Авіаційний експерт Джеффрі Томас зауважує, що зіткнення з птахами не є чимось екстраординарним в сучасній авіації. Однак вони вкрай рідко призводять до втрати літака. Наприклад, у січні 2009 року американські пілоти змогли посадити свій “Аеробус” на воду річки Гудзон у Нью-Йорку, коли літак втратив обидва двигуни після зіткнення з гусьми. Але навіть тоді всі органи управління польотом і закрилки на літаку продовжували працювати.

Романчук Микола

Recent Posts

Названо день, коли в Японії може залишитися одна дитина

У Японії, де триває стрімке падіння народжуваності, до 2720 року залишиться лише одна дитина молодша 14 років,…

5 хв. ago

У Польщі заговорили про втечу українських військових з навчань у Європі

Заступник міністра оборони Польщі Цезарій Томчик, коментуючи повідомлення про втечу українських військових під час навчань…

9 хв. ago

Удар по Енгельсу: нафтобаза палає ще сильніше, у місті вводять надзвичайний стан

Нафтобаза в Енгельсі, що у Саратовській області РФ, після нічного удару 8 січня до вечора…

24 хв. ago

Скандал із благодійними внесками «Укрпошти». Милованов «здав» Смілянського

«Укрпошта» перераховує 1 грн з кожної посилки на рахунок благодійного фонду «Київська школа економіки» (KSE).…

28 хв. ago

Командир механізованого батальйону ЗСУ виграв суд у справі про відмову виконувати наказ

Командир механізованого батальйону, відрядженого до 110-ї окремої механізованої бригади ЗСУ, який відмовився виконувати наказ та…

31 хв. ago

За півроку робота ТЦК буде паралізована: як це можливо

Коли півтора року тому "тилові щури" почали перекривати дороги і боротись з ТЦК, то вже…

34 хв. ago