Клієнт “ПриватБанку” поділився своєю проблемою, з якою він зіткнувся при намаганні отримати виплати за оформленим пакетом страхування здоров’я.
Чоловік розповів, що у 2024 році представник банку запропонував йому оформити страховку на здоров’я, партнером якого є страхова компанія. Клієнт погодився на пропозицію, і було укладено договір страхування життя та здоров’я. Про це пише “Мінфін”.
Однак, через рік, коли його стан здоров’я різко погіршився і він потрапив до лікарні, страховка не спрацювала. Страхова компанія відмовила у покритті витрат, пояснивши, що проблеми зі здоров’ям у клієнта виникли ще до підписання договору.
Зокрема, йшлося про інфаркт, який стався у 2020 році, тобто ще до того, як було оформлено страховку у 2024 році. Чоловік був госпіталізований на кінець 2024 року, і йому була проведена дорога операція, однак страхова компанія вирішила, що цей випадок не підпадає під умови договору для відшкодування витрат.
Ця ситуація викликала обурення у клієнта, адже він вважав, що страхування має покривати витрати за будь-які непередбачувані медичні проблеми, навіть якщо вони мали місце до підписання договору.
Проте, страховка передбачала певні обмеження, і в даному випадку відшкодування не було надано через передісторію захворювання.
Чи потрібно переводити годинники на літній час 2025 року в Україні — дізнайтеся більше зі…
Уряд продовжив виплати для внутрішньо переміщених осіб ще на 6 місяців. Призначення відбувається автоматично, із новою заявою звертатися…
Кремлівський диктатор Володимир Путін провів нараду щодо розвитку Криму та Севастополя. На перший погляд, це…
Зимовий образ складно уявити без стильного головного убору, який не лише захищає від холоду й…
Розробляючи автомобіль, багато виробників роблять усе можливе, щоб їхні моделі були надійними. Проте їм не завжди…
Уряд усунув юридичну колізію, через яку родичі, які зникли безвісти, мали проблеми з відстрочкою від…