Клієнт “ПриватБанку” поділився своєю проблемою, з якою він зіткнувся при намаганні отримати виплати за оформленим пакетом страхування здоров’я.
Чоловік розповів, що у 2024 році представник банку запропонував йому оформити страховку на здоров’я, партнером якого є страхова компанія. Клієнт погодився на пропозицію, і було укладено договір страхування життя та здоров’я. Про це пише “Мінфін”.
Однак, через рік, коли його стан здоров’я різко погіршився і він потрапив до лікарні, страховка не спрацювала. Страхова компанія відмовила у покритті витрат, пояснивши, що проблеми зі здоров’ям у клієнта виникли ще до підписання договору.
Зокрема, йшлося про інфаркт, який стався у 2020 році, тобто ще до того, як було оформлено страховку у 2024 році. Чоловік був госпіталізований на кінець 2024 року, і йому була проведена дорога операція, однак страхова компанія вирішила, що цей випадок не підпадає під умови договору для відшкодування витрат.
Ця ситуація викликала обурення у клієнта, адже він вважав, що страхування має покривати витрати за будь-які непередбачувані медичні проблеми, навіть якщо вони мали місце до підписання договору.
Проте, страховка передбачала певні обмеження, і в даному випадку відшкодування не було надано через передісторію захворювання.
Народний депутат Микола Княжицький заявив, що можливість зниження мобілізаційного віку в Україні може залежати від…
Українцям 2025-го доведеться знову сплатити податок на авто. Йдеться лише про відносно нові машини (віком не старшим…
Джинси - незамінна деталь у гардеробі кожної модниці. Це універсальна річ, яку можна одягнути з…
Новообраний президент США Дональд Трамп заявив, що створить "Службу зовнішніх доходів". Вона буде призначена для…
Клієнтка Ощадбанку повідомила, що співробітники банку відмовляються видавати зарплатні картки, якщо не відкрито кредитної лінії.…
Майбутня перша леді США Меланія Трамп через тиждень вдруге оселиться у Білому домі. За її…