Держаний ПриватБанк “обнуляє” пенсійні рахунки та не надає пояснення щодо списання коштів. Відповідна скарга опублікована на порталі “Мінфін“.
Зі скаргою на ПриватБанк звернулась українка, яка виявила зникнення пенсійних виплат з картки. За словами жінки, рахунок належав її матері, яка нещодавно померла. У зв’язку з цим ПФУ виплатив допомогу у розмірі двомісячної пенсії.
“Рік назад померла мама. На її карточці було дві пенсії. Чесно кажучи, я була в такому горі та жаху, що навіть не думала за ті кошти. Потім через місяць коли зайшла то побачила що карту заблоковано“, – розповіла українка.
Донька пенсіонерки вирішила, що гроші вдасться повернути, коли її тато стане спадкоємцем, однак після запиту до банку виявилось, що на пенсійній картці залишились копійки. При цьому у банку не можуть пояснити куди та чому зникли кошти, а історія транзакцій стала недоступною.
“ПриватБанк відмовляється зізнаватись куди були списані кошти, оскільки вся історія транзакцій магічним чином зникла. Тому ніколи не залишайте кошти на картках“, – зазначила жінка.

