Site icon Експерт

Поповнення картки стало лотереєю: чому клієнти ПриватБанку залишаються без грошей

Клієнти ПриватБанку залишаються без грошей, намагаючись поповнити карткові рахунки через термінали. Про це свідчить відгук на порталі “Мінфін”.

Українець поділився, що намагався покласти на свою картку значну, як для нього, суму – 8 тисяч гривень. Проте термінал ПриватБанку раптово вимкнувся ще до підтвердження операції. У результаті гроші просто зникли.

Термінали, фото: Знай.ua

Всунув 8 тисяч і термінал тупо згас. Підсумок ні грошей, ні поповнення. Ось таке у нас обслуговування Приватбанка. Я інвалід і для мене це великі кошти“, – написав клієнт.

Українець зізнався, що розгублений через несподіваний “сюрприз” і обурився сервісом державного банку.

Що мені робити? Вимушений звернутися до соцмережі може люди що-небудь порадять. Невже Приватбанк збагатиться за 8 тисяч“, – обурився чоловік.

Термінали ПриватБанку. Фото: скрін youtube

Представники ПриватБанку оперативно відреагували на скаргу та попросили вибачення за некоректну роботу термінала. Водночас клієнту повідомили, що заявку на повернення обробили успішно й кошти мають повернутися на його рахунок.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Читати повну версію